Kubbikkåre Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Har fått i oppdrag å finne et bra effektanlegg til en 91 vectra 2.0 8V. Gjerne rustfritt. Noen som vet hvor en får tak i et komplett anlegg forholdsvis rimelig? Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Jeg skaffer simons anlegg til en grei pris. ring meg på 95218839 så kan vi ordne noe. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiX Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Originally posted by kiv_tuning Jeg skaffer simons anlegg til en grei pris. ring meg på 95218839 så kan vi ordne noe. Hva mener du med at du kan ordne? har du mulighet til å skaffe rimelige simons anlegg? Er selv på leting etter anlegg til min vectra 2.0 16v.. har du mulighet til å skaffe slikt? send en PM. Siter - 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg