PVNYHUS Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8774439&sid=4aLfBY2_5186388&pos=64&tot=202&page=3 den ligger på finn:) startet og skulle ha nedi en turbo motor men så stoppet det opp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sykesatan Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 heisann! jeg er litt interessert i denne bilen! interessert i å bytte mot lettsykkel og 5000 fra meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 litt mere info? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sykesatan Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 det er en honda rebel 1998 model. gått ca. 30.000, men den går hvertfall det dobbelte, om den blir behandlet på riktig måte. Den er ikke helt strøken, men det følger med noen deler som: bremseklosser (de som står på nå var nye i høst!), bremseband (kan monteres før eventuelt bytte om ønskelig), ny baklykt, komplett set med pakninger. følger også med kjøre-bukse, kjøre-sko, hansker og jakke. Listeprisen på disse syklene er ca. 19.000 for en nesten strøken versjon. det er noe rust på den (er noen rust-flekker på tanken som bør fikses så fort som mulig, kan fikses før eventuelt bytte om ønskelig). speilene skal chromes om ikke så lenge! om det er noe mer du lurer på, så si ifra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 har du fått noen til og kjøre deg da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sykesatan Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 nei, har desverre ikke det. har kanskje funnet en bil som jeg er litt mer interessert i, opel manta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 bilen er kjørt ut nå, om du skal ha den så må du bestemme deg IGJENN snart. har finni frem alle delene du skulle ha også. 2 motorer +++ som du sa på tlf så kan vi møtes ett sted, men veit ikke om jeg har tid til og kjøre så veldig langt. Prøvde og ringe deg i dag. kan du ringe meg opp når det passer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig89 Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Hei! er intresert, men er du villig til å bytte mot 240 hvis jeg får noen lapper i mellom..? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1318649&username= Siter Volvo <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 har ikke plass til flere biler, ellers hadde det vert int. kan du ikke ta kontakt når du har fått solgt bilen da? kan ta mc veteran el i bytte om du veit om noe. eller atv. eller kanskje noe turbo snacks :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 siden det snart er jul, så kan dere sikkert komme med bud. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 5000 Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 du kan få reint karosseri for den summen. jeg ga 7 for bilen med all rusta. har også en b230ft som jeg skulle ha i bilen. kom med seriøse bud så går bilen til den som bye mest, OG HENTER DEN! kan få karosseriet for 6, er du fortsatt int så ta kontakt på tlf. så kan vi diskutere hva du får med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg