Gå til innhold

how low can you go??

Ranger emnet


taxidriver

Anbefalte innlegg

Originally posted by Spaca

 

Finansiere oslo mindre? Forstår at du ikke har vært i oslo på en stund.. jeg bor i oslo, og jeg kan ikke senke bilen min mer enn 40 her jeg bor...

Tror heller feilen ligger i at politikerene finansierer seg selv formye;P

 

SLudder.... kjører selv med 90mm senket polo og overlever i oslo...

har ca 3cm klaring til bakpotta

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 258
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Ascona

 

Det er definitivt ikkeno 110 i Oslo, ikke 100 engang..

Du glemmer at Oslo utgjør en LITEN del av østlandet..

 

Forøvrig får dere ute i distriktene MYE mer penger pr. innbygger til veiutbygging enn vi får på det sentrale østlandet.

JA til regulering i forhold til antall innbyggere når det gjelder veiprosjekter!

stemmer for den jeg oxo... men nå har det blitt litt mye off topic kanskje??:rolleyes:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Det er definitivt ikkeno 110 i Oslo, ikke 100 engang..

Du glemmer at Oslo utgjør en LITEN del av østlandet..

 

Forøvrig får dere ute i distriktene MYE mer penger pr. innbygger til veiutbygging enn vi får på det sentrale østlandet.

JA til regulering i forhold til antall innbyggere når det gjelder veiprosjekter!

 

kor kjem pengane fra då, din nisse? :) e da der borte på østlandet da vert jobba og slete for å få opp og videreforedla olje? og penger til veiutbygging??? nesten alt som blir bygd på vestlandet e bompengefinansiert! og NEI de 10-15 kr du evt. må betale inn/ut av oslo e ikkje akkurat imponerande.. kjør en tur fra f.eks stavanger til ålesund, sjå kor mykje DA kosta deg utenom drivstoff... e billigare å kjøre Bergen - Oslo - Stavanger enn å kjøre direkte Bergen - Stavanger..

'80 Ascona B

'79 Mercury Capri

og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil!

----------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Yoneck

 

Pleier gjøre det samme når jeg har stått en halvtime i kø før drammens-brua, og det kommer en i høyre fila og presser seg inn rett før brua. Like artig hver gang. Bare venter på at noen skal kjøre i meg så jeg får retta den lille bulken jeg har i høyre bakskjerm.

 

Jeg er nok en av dem som har dærlig tid og presser meg inn rett før brua.... Kjører den veien hver dag og gidder ikke sitte 20 minutter i kø hvis jeg kan slippe. Var snill gutt de første ukene, men det er jo greiere å bruke høyre felt så langt man kan....

 

Veldig Off-Topic.... Sorry Taxidriver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonaldo

 

Jeg er nok en av dem som har dærlig tid og presser meg inn rett før brua.... Kjører den veien hver dag og gidder ikke sitte 20 minutter i kø hvis jeg kan slippe. Var snill gutt de første ukene, men det er jo greiere å bruke høyre felt så langt man kan....

 

Veldig Off-Topic.... Sorry Taxidriver!

går bra det veit du... tilbake til topic kanskje?? Noen flere med lave biler eller?? synes jeg ser mange biler som er senka når jeg er ute å kjører..vil se flere lave biler... hehe.. digg å kjøre lavt...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G_Yog

Utrolig hva som går om det er stivt nok og man tar det rolig... må være tolmodig... og bruke som bruksbil blir dyrt i lengden.. hehe.. :)

 

Det der kan ikke gå bra :) Uansett:) hehe..

 

Sliter med grusveien opp til rudskogen selv:) den bakleppa der MÅ gå nedi ett eller annet sted:)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De heter Kosei Sniper. Har hørt om noen som prøvde og få tak i de, men de hadde sluttet og produsere den modellen.

 

Prosjektet går greit det. Har ikke gjort så mye i det siste. Venter mest til vinteren setter inn, slik at jeg får jobbet uforstyrret. Litt fristende og hele tiden ta en tur når været er varmt og damene går lettkledt :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår