Gå til innhold

Fartsbot forsikring

Ranger emnet


GurK-

Anbefalte innlegg

Hey!

Eg e ein av de som har punga ut 849 kr for forsikring mot fartsbøter. botogbedring.no blei mitt valg. Noen andre som har gjort dette?

 

Har vært medlem i ca 6 måneder og heldgvis ingen bøter, men nå begynne eg å lure på om eg virkelig kan stole på at de betale dersom eg får ein bot.

 

Lure på om der e noen andre som har erfaringer mfra dette og og mulig noen har fått dekket fartsbot fra akkurat botogbedring...

 

 

Mvh

Joey

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey!

Eg e ein av de som har punga ut 849 kr for forsikring mot fartsbøter. botogbedring.no blei mitt valg. Noen andre som har gjort dette?

 

Har vært medlem i ca 6 måneder og heldgvis ingen bøter, men nå begynne eg å lure på om eg virkelig kan stole på at de betale dersom eg får ein bot.

 

Lure på om der e noen andre som har erfaringer mfra dette og og mulig noen har fått dekket fartsbot fra akkurat botogbedring...

 

 

Mvh

Joey

 

 

Vis du gjør akkurat det som står du skal gjøre når du får en bot på siden dems så dekker dem boten..

Det eneste som er risikabelt med ett slikt selvskap er konkurs, dem har ikke mere penger å dekker bøter folk enn det dem får av folk som betaler for medlemskap

 

Vis da 500 betaler 849kr, noe som er ( ta frem kalkulatoren på pcen)

424 500 kr, og dem da evt må dekke bøter for 500 000 iløpet av ett år (noe som er lite trolig) så må dem slå seg konkurs) Dermed du får ikke dekket boten;)

 

Ellers så er dette vel ett av dem bedre selvskape jeg er kjent med:)

Ønsker meg en ny bil jeg (a)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Noen andre som har erfaringer med skittau.no?

 

ja!var forsein å betale ein rekning,så får eg purring...ok,betaler for det så alt iorden!trodde eg,har fått den 3 purring på at eg ikkje har betalt den nå og har prøvd å få kontakt med skitau for å få oppklart det uten hell!får ringa igjen imorra...

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Er det noen som har erfaring med bot.as ? Har vært medlem i fartsbot.no i et år nå og fikk brev fra bot.as at de tok over alle kundene. ble litt skeptisk og tenkte å høre her inne om noen faktisk har fått dekket noen bøter av dette firmaet, før jeg betaler for et år til..

Må sies at det har vært utrolig deilig å slippe å se slavisk på nåla for å se om en ligger 5 eller 10 over, men er det flsk trygghet tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg har sendt 2 mailer med noen spørsmål men har aldri fått svar:S

 

Skittau.no dekker ikke fotoboksbøter og det er ganske skjult i vilkårene dems

 

 

Fra skittau:

Ved tap av førerkort dekkes ikke boten.

 

Vi dekker opp til 7600,- pr.Bot og selvfølgelig ikke bøter grunnet kjøring

i beruset tilstand, bøter som er utstedt før gyldig medlemskap og fotoboksbøter.[/Quote]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å slette mitt medlemskap i skittau.no flere ganger.

Både pr.mail, og telefon.

Forbrukerombudet er kontaktet.

Får se hvordan saken blir, hvis ikke blir muligens politiet innblandet, for jeg har IKKE bestilt medlemskapet mitt selv, og det ble bestilt FØR jeg fyllte 18år.

Meget useriøst selskap virker det som, styr unna!!

:thanks

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Skjer med disse firmaene? jeg får fakturaer fra bot.as, har sendt mail om at jeg ønsker å avslutte det, men har ikke fått noe svar.. hva skjer? noen som vet noe?

Volvo 940Turbo Classic 1997

[X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981

[X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke gjøre noe, har vel fått 3 regninger fra dem nå, men har ikke betalt noen av dem, og har heller ikke hørt noe mer.. Dette er nå blitt ulovelig uansett så bare drit i regningene, du får ikke noe inkasso, de bare satser på at noen er dumme nok til å betale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår