Gå til innhold

El. vinduer

Ranger emnet


Laaars

Anbefalte innlegg

Er det mulig å fikse el.vinduer i mk1?

Med deler fra en mk2, 3 eller 4 f.eks?

 

 

I samma slengen kan jeg jo spørre om det er lett å fjerne det "originalet" vinduet og bytte ut med et "helt" vindu så man slipper det skillet / streken der speilet sitter? Akkurat som på 90 dører til mk2.... hvis noen skjønte det?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt myyye på det med hel dørrute i Einser, men det er visst heller kinkig.

Må nesten bli plexiglass, og det blir fort stygt!

Å lage nye glassruter er DYRT!

 

Fins vel universalkit for ombygging til elvinduer(?)

 

Proporsjonene på bilen blir jo mye bedre med hel dørrute

Den ser både lengre og lavere ut, og får mer kupéstuk.

(manipulert)

post-295-1380485200018_thumb.jpg

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har limt dem på ruten med sicaflex et eller annet som jeg fikk med Rieger sjørtene ... laget for liming av bil deler står det ...

 

Satt den i garasjen med dørene åpne og tvinger over speilene - masse sicaflex - og lot det stå over natten. Har nå tålt at jeg har dunket borti med dem også ( en gang ivertfall )

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Har limt dem på ruten med sicaflex et eller annet som jeg fikk med Rieger sjørtene ... laget for liming av bil deler står det ...

 

Satt den i garasjen med dørene åpne og tvinger over speilene - masse sicaflex - og lot det stå over natten. Har nå tålt at jeg har dunket borti med dem også ( en gang ivertfall )

får vi se et bilde av hvordan det blei da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår