Laaars Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Er det mulig å fikse el.vinduer i mk1? Med deler fra en mk2, 3 eller 4 f.eks? I samma slengen kan jeg jo spørre om det er lett å fjerne det "originalet" vinduet og bytte ut med et "helt" vindu så man slipper det skillet / streken der speilet sitter? Akkurat som på 90 dører til mk2.... hvis noen skjønte det? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Har tenkt myyye på det med hel dørrute i Einser, men det er visst heller kinkig. Må nesten bli plexiglass, og det blir fort stygt! Å lage nye glassruter er DYRT! Fins vel universalkit for ombygging til elvinduer(?) Proporsjonene på bilen blir jo mye bedre med hel dørrute Den ser både lengre og lavere ut, og får mer kupéstuk. (manipulert) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 HMM, da var ikke det noen god løsning. Hvis jeg kjøper et DTM eller M3 speil så må jo det festes i "hjørnet". Må det limes på ruta da? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Masse !!! :P holder ivertfall på min ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Og det er? Men skal speilet festes på ruta eller hva? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Har limt dem på ruten med sicaflex et eller annet som jeg fikk med Rieger sjørtene ... laget for liming av bil deler står det ... Satt den i garasjen med dørene åpne og tvinger over speilene - masse sicaflex - og lot det stå over natten. Har nå tålt at jeg har dunket borti med dem også ( en gang ivertfall ) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by Sonick Har limt dem på ruten med sicaflex et eller annet som jeg fikk med Rieger sjørtene ... laget for liming av bil deler står det ... Satt den i garasjen med dørene åpne og tvinger over speilene - masse sicaflex - og lot det stå over natten. Har nå tålt at jeg har dunket borti med dem også ( en gang ivertfall ) får vi se et bilde av hvordan det blei da ? Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg