Nytern Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Jada, sjekka hvordan det stod til med hydraulikkolje til bremser/servo i stad, gjorde som beskrevet i boka, pumpa til oljenivået ikke steg mer. Alt var bare såre vel, 1cm fra toppen av reservoaret som det skal være. MEN.. Når jeg fyra bilen igjen etterpå fikk jeg beskjeden "Bremsdruck" et eller annet.. Samtidig skal det nevnes at på tomgang "hakker" servoen litt samtidig som det uler. Kjente på reima, den var riiimelig slakk. Kan dette være årsaken til begge deler? Siden reima driver hydraulikkpumpe mener jeg. Har tydeligvis ikke lekkasje noe sted, var helt fullt ihvertfall. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Kan jo være grunnen til det ja.. Prøv å stram reima å se hva som skjer... :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg