Gå til innhold

GrÅ Golf 2 Gti StjÅlet PÅ Ugla Trondheim

Ranger emnet


T16REX

Anbefalte innlegg

  • Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Omtrent hele dagene/nettene går jo med på å tenke på den saken der da. Er utrolig hvor slitsomt det er å bli helt oppslukt i en spesiell ting. Jeg skal finne den, en eller annen dag. Uansett hvilken stand den er i. :) Men, nei. Er ingen som vet noe ser d ut til...

Audi A6 2.6 V6

 

Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken farge, sa du? Hadde du en uorginal bakfanger på bilen? Observerte en mørk/blå/sort 2er golf, som var utrolig senket(mere en normalt), som sto parkert på en gård ikke langt fra eide på møre. Passerte i fort, fikk ikke sett nr ellr noe.. Bakluka spaklet, skilt plassert lenger ned.. Kan ikke svar på spm, før søndag. Kjører fra stavanger til trondheim i helgen shu.

Martin

*04 Toyota Celica TS

*97Skoda Felicia 1.9D R.I.P(søstra lånte bilen)

*97 Honda CR250 SOLGT

*86 Mitsubishi Lancer GLX, rusta bort gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken farge, sa du? Hadde du en uorginal bakfanger på bilen? Observerte en mørk/blå/sort 2er golf, som var utrolig senket(mere en normalt), som sto parkert på en gård ikke langt fra eide på møre. Passerte i fort, fikk ikke sett nr ellr noe.. Bakluka spaklet, skilt plassert lenger ned.. Kan ikke svar på spm, før søndag. Kjører fra stavanger til trondheim i helgen shu.

 

Hvor i eide da ca? Er der ganske ofte så jeg kan jo snuse litt rundt..

-vw golf 1,6gl 87 (bruksbil)

-vw golf 1,8cl 85? (kræsja delebil)

-vw golf 1,6? sport 88? (delebil ødelagt av tidligere eier)

-vw jetta 1,6 85 (prosjekt)

------------------------------------------------

x mitsubishi  galant 87 (hugges)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig det er et brukstyveri, Du får håpe på det. Husker en bil som ble stjålet i Trondheim, Den ble funnet i Mo i Rana like fin..

Men dette er utrolig kjipt ja, Glad bilen min har startsperre. Trenger kun å frykte proffe biltyver og de er ikke så begeistret for litt halvgamle Passater

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal holde øynene åpne jeg og. Jeg har villet tatt en runde på Byneset og kikket litt. Vet om Golfer som er blitt stjålet i Byåsen området og havnet der. Fant Golfen til søstera til Dynacore der i så godt som like god stand, bare uten bilstereo i vår :( Vet det er mange folk på Lian som ikke har helt rent mel i posen bestandig. Har villet lete der og.

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde satt pris på om spor og tips kom på pm, da tyver også kan ha internett og tilfeldigvis snuble innom her og se på denne tråden. hvis den var på byneset, eller lian kan den godt være bort derfra nå... men, takk for tips. :)

Audi A6 2.6 V6

 

Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. beklager at bilen er stjålet!! Må være utrolig kjipt.. selvfølgelig!

MEN! Ett godt tips kan være å ringe de lokale bomselskap og be de sjekke passeringer på bilen din. Flere passeringer på ett sted vil si han holder til der, eller prøv på nasjonalt plan så finner du ut noget lunde hvor bilen er.

Han kan lure alle, men ikke bomselskapene, fergeselskap og slike ting pga de tar ALT opp på bilder!

Prøv å ring alle! KAnskje du er heldig!!

 

MVH Alex

Audi TT 2.0TFSI 2010 mod

Porsche 911 Carerra 4 1990 mod (Solgt)

Honda Civic 2.2CDTI Executive 07 mod (Solgt)

Audi A3 1.8T Quattro 2000 mod (Solgt)

Audi Coupe 10V (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nei. Ikke så mye som et tips til hvor den kan befinne seg. Er visst ingen som kjenner til, eller vet om noen biltjuver her i trondheim. I.o.m at den ble tatt på Ugla, i en ikke akkurat så veldig trafikkert vei, så tror jeg det må være noen i det området der som har tatt den. Samme natten som min bil ble stjålet, ble noe navigasjonsutstyr stjålet fra en bil, ca 100 meter fra hvor min stod.

Audi A6 2.6 V6

 

Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår