Per-Henrik Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 hei, skal kansje bytte til meg c kadett 1978 modell. så lurte jeg på åssem det var med dele til gang å slikt med disse bilen, hvor folket kjøper deler i fra? og hvordan er det og få tak senke sett til den bilen ?? Per-Henrik Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandi Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 ja ikke no problem ... finnes en go del deler ... å det er ikke no problem å finne senkesett ... det er vel flere som leverer senkesett til disse bildene ... så det er ikke no problem Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Hva er det som skiller 1200 og 1600 understelle?? :wonder: vansklig å gå tak på en bak aksel som ikke er sveisa eller?? pris ligger de på?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Glorvigen Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 det som er forskjel på 1200 og 1600 understell er: foran: forsterket travers og nedre bærebruer, større bærekuler, ennerledes utformet krengestag.. bak: høyere giret kardang, større bremsetromler (230mm om jeg ikke husker helt feil). 1600 akslingen er også en del sterkere enn 1200 akslingen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Så koster 1600 understellet svin og. Nærme 10 000kr. Så kanskje lurt å koste på deg en kadett 1600 med en gang og med lite rust så du ikke jobber deg lei. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Så koster 1600 understellet svin og. Nærme 10 000kr. Så kanskje lurt å koste på deg en kadett 1600 med en gang og med lite rust så du ikke jobber deg lei. oki. kaddeten har en 2,2i motro fra record, åssen er denne motoren ?? hk antall ?? 1200 under stelle, men med 2,2I skive bremser frame, 5 trins kasse, og sveisa bak aksel. bilen er laker for 3 år siden, skal være bra, bilen har sports ratt og sports stoler, føre stolen må byttes. speedometer funker ikke. Også Oz racing 15 sommer felger, greie vinter felger, bilen skulle var bra teknisk stand og ikke noe rust. hva er en sånn bil verdt? bilen jeg skal bytte mot er en volvo 240 turbo, som det er lite rust på lakker for 3 år siden. og turbo motor. turbo motoren funker ikke, men det er ny turbo ++++ masse nye foringer å fjærer. så usikker på om jeg skal byttem hva syns dere ? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 dobbel post gitt Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Hvis du har planer om gårdsdrift så kan det være smart å beholde traktorn, ellers ville nu æ ha valgt smekkre kadettn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg