MarcusMannen Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Endelig var dagen komt!! Hentet GT`en hos Møller på mandag... Jeg er så skamfornøyd...!! Til sommeren blir det litt senking og noen 19-20" felger... Noen som har noen gode tips/forslag til når den tid kommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Maybach felger er jo kule, samme er 19" BBS felgen for Audi A6 Selv kjører jeg på de gamle Audi A8 W12 S-line felgene i 9-20 ET46 Husk at Golf V krever felger med høyt innpress. Det mest vanlige på ettermarkedsfelger er ET 35. Disse vil subbe og stikke et godt stykke ut på Golf 5 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Gratulerer med en sykt fet bil! Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Jeg falt for disse når jeg så dem på Autofil messa i høst og de kler GT'n helt klart uansett hva slags farge du har på bilen. OZ Anniversary Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Hva er maks dim på GT'n? 18"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg