Cooorsaen Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 :wonder: På min Opel Corsa 1,4i 95 mod har lyset i det midtre bryterpanelet takket for seg.. Eller har vel vært sånn i litt over ett år:klovn: Sikringen er ikke gåen for lysene går på samme sikring som lys i hanskerom og speedometer lys.. Så det er nok dårlig kontakt der inne ett sted! Det er altså til bryterene som viftehastighet,viftespjell, osv osv.. Lurer på om noen har åpnet det panelet før jeg? Begynte litt igår, men fant bare 2 skruer å resten sitter fast:( Trenger litt hjelp alle sammen:D Siter Ønsker meg en ny bil jeg (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 sjekk rheostaten (dimmeren) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooorsaen Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 sjekk rheostaten (dimmeren) Den er på maks den:) Er ganske sikker på det er dårlig kontakt inne i der, men lurer på om noen her har fjernet en sånn plate som er over alle bryterne før?!? btw, takk Siter Ønsker meg en ny bil jeg (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Den er på maks den:) Er ganske sikker på det er dårlig kontakt inne i der, men lurer på om noen her har fjernet en sånn plate som er over alle bryterne før?!? btw, takk hehe, var da egentlig det jeg hintet til :P Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg