Steinbf Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Kan du sende meg mail? Generell info om bilen? Hvor det er og lignende? Gjerne noen bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 kan kaste in et bud på 6tusenkr. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Er du villig til å kun selge felgene, er jeg meget interessert! Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 denne syns jeg da er verdt 10 000 kr...sinnsykt artig bil, liten go-cart :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinbf Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Kan fremdeles gjerne få noen bilder, og info??!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Kan du sende meg mail? Generell info om bilen? Hvor det er og lignende? Gjerne noen bilder? Generell info som høyde og lengde? Hvor jeg bor? Hva vil du at jeg skal ta bilder av? Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinbf Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Generell info som høyde og lengde? Hvor jeg bor? Hva vil du at jeg skal ta bilder av? Hvor mye hk det er i den? Bilder av interiøret, og rundt hele bilen? Er det noen feil/mangler? Følger det med noen deler? Hvordan er motoren, begynt å svette, osv?? Helst på mail!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B250 Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 1,6i og 106 hk originalt er det ikke? Det står at bilen er ribba, så det er sikkert ikke mye igjen av interiøret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alieu Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 beklager at det er litt dårlig med info og bilder. har ikke hatt tid til å ordne noe særlig med det.. skal fikse det til helgen! bilen står i larvik for de som lurer. ta gjerne en tur å for ta en titt eller prøvetur. bilen er 85 mod med 90-93 mod motor som ikke er gått over 100 000. den skal som sagt inn til eu godkjenning sept. 2007. forrige eu kontroll gikk stort sett greit. det er ikke gjort noe mer med den siden den gang. motor og bremser er i fin stand. vet ikke om noen spesielle problemer, bortsett fra litt skader på det ene blinklyset, bakfangern og førerdøra. (bilder kommer) spesiallaget eksos, kn filter, momo bøtteseter, omp ratt, stabstag bak og foran, interalloy dempere ++ bilen skal bort! mvh Alex Siter 03 Focus RS x Corsa GSI x Ducati 748 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Hmm, larvik er jo ikke langt unna. Fått noen bud ? Siter BMW E36 M50 323 turbo 352whp/422wnm @ 1,5bar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Førstemann som kommer med 10000 får den. Har ikke fått noen seriøse bud ennå nei. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Felgene selger ikke seperat? Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Nope de selges med bilen Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Må vente til neste lønning og se hva den sier. Har jo nesten lyst å kjøpe hele bilen pga felgene! Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 budet på 6 tusen kroner var seriøst. Kan hente bilen til helga. Kjøper den usett for 6 tusen kr. Ps kan den kjøres 40mil?eller er det sjangse spill?bruker den mye olje? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg