Gå til innhold

SL 65 AMG på OSL - med bilde

Ranger emnet


Poetic

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

går en slr på sortland, vi e ca 10000 innbyggere!!

 

Sølv med rødt interiør?

 

Tilhører Frantsen brødrene (en av de), etter det jeg har blitt fortalt.

 

Fikk nesten hakeslepp når jeg så den her i sentrum i sommer. Fy faen for en bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig nice de Sl Amg`ene.. Er maange av de i puerto banus i spania.. er der et par ganger i året på ferie.. Når det gjelder SL så har jeg sett og hørt både 55 og 65 med og uten effekt anlegg, men må si det at det er finere "brummelyd" i v8`ern i 55`en.. Litt mer "pinglete" lyd i 65en.. Men uansett.. sykt rå lyd.. og drømmebiler deluxe:) Men hadde jeg vært søkkrik så hadde jeg lett gitt 600 000 mer og fått en ny Lamborghini Murcielago:D

94`Audi Rs2 Prosjekt | 94` Kawasaki Zxr-7r

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og Vilhelm satt på med en SL 65 AMG med chip - 700 Hk i sommer i Cali. Vi skulle på kino med en kamerat (som da kjørte sine Lotus SC Elise) med plass til 2 (han hadde med dama) og vi ville ikke akuratt kjøre den POS leie bilen vår (Corolla). Så vi satt på med Jessie som hadde denne SL'en. Er egentlig plass til 2, men vi fikk til å sette 3 i bilen. Selv om det var litt trangt baki der. hehe.

 

Jessie er en kjent bull run'er og har også vært med i gumball 4 ganger.

 

Her er han i Murci'en sin (som nå er solgt) mot en jet:

http://www.youtube.com/watch?v=8yIIKsH3Z6g

 

Vi dro ut fra hotellet vårt rett ved Beverly Hills (bodde på W hotel i Wilshir) og kjørte da til en kino i West Hollywood for å se "Miami Vice" sammen med de.

 

På veien til kinoen kjørte han selvfølgelig friskt. Draget i denne bilen er helt utrolig. Du har kreftene fra omtrent 2000 RPM. Jevnt og fint drag over hele registeret.

 

Men det var veien tilbake som var morsomst. Da møtte vi på denne karen:

DSC00089.JPG

 

Ung kar som ville leke litt kan man si. Ble til at vi racet han 4 forskjellig ganger fra roll, stillestående osv. Knuste han hver gang. Komentaren til Jessie var "I would probably beat him stock too" så fant vi ut at han hadde chip 700 hk :D etter å ha dratt fra han et par ganger kommer det ut "I bet he's thinking - what the fuck is an SL 65 AMG?". :lol: Vi hadde over 100 MPH i 40 sonen :D

 

Jeg hadde vondt i nakken i flere dager etter denne turen. Men godt verdt det kan man fint si :)

 

Utrolig fet bil!

 

Bilde ble tatt rett før vi dro:

DSC00088.JPG

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

 

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Trivelig bil :)

 

Men klarte ikke å dy meg ....

 

Pr. 04.12.2006 er det tinglyst følgende heftelser på

registreringsnummer DK99000

 

 

23.03.2005

SALGSPANT I MOTORVOGN

NOK

1 614 221,00

 

Finansiert via Elcon :)

 

 

1.6 mill, det stemmer ikke. I mitt register lå den på langt mer ;)

Og, etter det jeg kan se, så har vi i Santander / Elcon kun finansiert denne bilen 1 gang.

 

Kan vel nevne at vedkommende hadde "o.k" inntekt :P

 

Er titt til stadig noen som vil låne penger til grombiler av lignende kaliber - og det er jo bare morro! Så har vi "vanlige" folk noe fint å se på utpå veiene :)

(0) Mazda RX-8 High Power (x) Audi TT Quattro

(x) Toyota Celica T-23 (x) Nissan 200sx rs13 drift spec (x) Nissan 200sx rs13

(x) Peugeot 407 GRI (snart) Nissan 350z

(mål) Ferrari 599 GTB F1 Fiorano

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så slr`en til avdøde vaskeBakke på OSL i går, jobber jo med bilpleie i p-huset her og når den dundret forbi måtte jeg bare gå å se når jeg så sjåføren hadde gått inn :P Sjekket reg-nr og det var denne bilen:)

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så slr`en til avdøde vaskeBakke på OSL i går, jobber jo med bilpleie i p-huset her og når den dundret forbi måtte jeg bare gå å se når jeg så sjåføren hadde gått inn :P Sjekket reg-nr og det var denne bilen:)

 

Det er da vitterlig ikke en SLR Vaskebakke hadde før?

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår