HusebyRS Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Satt å så litt på bilene her, og det var en bruker (Tøråsen) som ville ha bilen sin fiksa litt på, han ville ha den svart og senket litt, men siden noen andre hadde allerede gjort det, fikset jeg litt mer på den, og beholdt den fine hvitfargen:D Så jeg tenkte jeg kunne legge den ut her;) Jobba ikke veldig lenge på den, så er nok en del feil, men ble da litt morsom, eller hva? Har fjernet rust, den har fått M5-frontfanger, fikset litt på lyktene og generelt andre ting på bilen... Orginalen: Modden: Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mercedes_230 Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Så jævlig heftig den ble... Hadde vært kult å ha fått den slik.. Siter Mercedes 230e 1983 mod. "rusty edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Den ble dritkul:D Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg