gunnarek Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i Xenonlys til min Bora TDI 2001 stasjonsvogn? Er disse vanskelige å ettermontere? Hva vil det hele komme på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 3000kr for ombygingskit på norsk bil delsenter Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i Xenonlys til min Bora TDI 2001 stasjonsvogn? Er disse vanskelige å ettermontere? Hva vil det hele komme på? Tenker du på orginale xenonlykter til Bora, eller tenker du på ombygnigssett til xenonlys? Hvis det er orginale xenonlykter så koster de en god del i Norge iallefall, vet ikke eksakt sum de skal ha på Møller men.. Selv syns jeg de er mye penere enn vanlige lykter med xenonlys ettermontert.. Hvis du skal ha ettermonteringssett så koster det vel rundt 3000kr, f.eks fra Dybvik-trading.no Tror ikke de er spesielt vanskelige å montere ;) Mvh, Kim Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg