ExceL Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Hei, legger ved ett bilde av en del av ett motorrom som er lakkert i 50%vannbase svart og 50% lilla perlemor og etpar lag klarlakk! Hva synes dere? Synes det ble rått jeg:) http://i122.photobucket.com/albums/o243/ExcelvolvO/DSC_0677.jpg BTW: ser MYE råere ut i real life =) Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Lilla med masse ting i er HELT RIKTIGT! Stå på! :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Så jo ganske fett ut da:D Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Lilla med masse ting i er HELT RIKTIGT! Det han sa. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Greit nok at det er masse flott i lakken, men hvorfor er folk så veldig glad i LILLA? Det har jeg enda ikke skjønt.. Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Takk for fine kommentarer :) synes dt ble en rå kombinasjon med svart og lilla.. men smaken er som baken;) ble ikke 100% med tanke på at dt ble brukt biltema sprøyte, men ikke sig bare "litt" støv i klarlakken... Men har bestillt meg en sånn Devillbeez sprøyte eller hva den nå enn het.. Skal bruke den når jeg hel lakkerer. :) Kommer en prosjekt tråd senere, da får dere se mer av hvordan det blir =) Mvh TG Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsche911c2 Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Så veldig fint ut :-) Så ut som du hadde fått til klarlakken fint også. Hva slags trykk brukte du på sprøyta og hva slags temperatur lakket du i? Siter Porsche 911 Carrera 4 - Nybilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Takk :) Jeg brukte 3 bar på basen og 4 bar på klarlakken... men jeg fikk litt hjelp da:) dt var omtrent 25-30 grader der inne.. men som sagt var det i garasjen så støv var umulig å unngå og det var litt vel dårlig ventilasjon HOST HOST:P Men ble helt ok! er jo tross alt ett motorrom og der det ble litt "dårlig" er små kroker og vinkler og dessuten blir f.eks kjølevanntanken osv. over der :) Ble fornøyd jeg:) Hvor lenge bør jeg vente før jeg vasker og slikt.. tenkte å pakke inn alt igjen så fort så mulig, også gjøre ferdig utsiden slik at jeg kan lakkere den også.. men dt blir mest sannsynlig gjort i lakkboks. Mvh TG Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Synes fargen var helt rå jeg! Kanskje jeg skal gå til innkjøp av ei biltemasprøyte også.. Ser ganske moro ut å lakkere + at det er vel en god del penger å spare når du lakkerer seg kan jeg tenke meg.. hehe. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 feet farge;) lurte på noe sånt jeg å men endte opp med noe jeg hadde ståendes gett:P Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Synes fargen var helt rå jeg! Kanskje jeg skal gå til innkjøp av ei biltemasprøyte også.. Ser ganske moro ut å lakkere + at det er vel en god del penger å spare når du lakkerer seg kan jeg tenke meg.. hehe. Tenkte du å lakkere en del da? IKKE det at jeg er proff, og har masse erfaring osv osv.. men hvis du er ute etter et bra/flott resultat så vil jeg anbefale at du enten låner/leier ei proffsprøyte, eller kjøper ei proff ei hvis du har tenkt å ha det som en hobby :) Synes det ble et rart sprøytebilde, eller.. det ble ganske så lite og ja.. Men for all del folkens;) man lærer av feilene man gjør;) og en ting til; HUSK å ha på kompressoren slik at man alltid opprettholder trykket.. jeg fant ett sig i klarlakken ved batterikassen som uans dekkes av batterikassa og lykta, og det var da vi oppdaga det bare var 2 bar igjen på kompressorn når vi skulle ha 4 xD Men.. noen som vet hvor lenge jeg må vente før jeg kan begynne å montere? Den står i 30 grader nå, så den har det varmt og godt,, og når jeg lufter tar det ikke lange stunden før garasjen er full at damp/gasser igjen.. Mvh TG Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Legger ved enda ett bilde.. Ser utrolig rått ut i virkeligheten ass :D Litt vell støvete på bildet der men ok ;) Mvh TG Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Sinnsyk farge :D Sånn vil jeg ha også! Her må du oppdatere etterhvert som du lakkerer hele bilen! Ble helt forelska i den farga jeg! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Sinnsyk farge :D Sånn vil jeg ha også! Her må du oppdatere etterhvert som du lakkerer hele bilen!Ble helt forelska i den farga jeg! Takk for at du liker den da.. ;D ja, jeg så en bil med en ganske så lik farge.. så jeg dro rett ned til den lokale lakksjappa og fikk en bekjent til å lage etpar "prøver" Ble forelska med en gang;) Tror jeg blir å lage en prosjekt tråd i stedet, hvor jeg skriver om både lakk, motor osv (det vanlige) ;) Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Takk for at du liker den da.. ;D ja, jeg så en bil med en ganske så lik farge.. så jeg dro rett ned til den lokale lakksjappa og fikk en bekjent til å lage etpar "prøver" Ble forelska med en gang;) Tror jeg blir å lage en prosjekt tråd i stedet, hvor jeg skriver om både lakk, motor osv (det vanlige) ;) Det skjønner jeg lett at du ble! Jeg er det nå, og alt har bedre effekt i virkeligheten enn på bilder, så jeg kan tenke meg til at fargen er helt sheriff! Ja, lag deg en prosjekt tråd så det blir mulig å følge med på bilen din :) Hadde vært supert. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg