Bullfight Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 kommer til å skje mye med dette prosjekte framover , men lite skjer vel før til våren tenker jeg ... da jeg har vinter lagret bilen ... alle er velkommene til å si hva de mener og gi gode råd hvis de har ... dette er en bil som stadig blir bygget om og omlakka i samme farge .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullfight Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 har fått en kompis til å legge fyller på a stolpe inst holder , blir vel råsa med flames eller noe annet kult ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Ser bra ut dette her! Flere planer ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 grusom styling i mine øyne, men ser jo ut som du er flink på bodywork da :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 FY FA1 DENNE BILEN VAR GJENNOMFØRT FEEEEET! Også RÅSA? Cred og kudos til deg for denne bilen, WOOOW! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullfight Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Ser bra ut dette her!Flere planer ? stadig vekk mange planer , skal bytte ut stolene og sette inn fullt bur ,div anlegg og lyst gass... prøver å få tak i en turbo motor som jeg kan bygge opp ... panseret er hjemme laga i glass fiber med dus låser ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 fett! Hjemmelaga panser? Det så ikke slik ut i det hele tatt. Merk dere den passformen. Hørte jeg bedre enn originalt? Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullfight Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 grusom styling i mine øyne, men ser jo ut som du er flink på bodywork da :thumb smak og behag det som alt annet , alle kan ikke like det samme ville jo vært litt villt ... men jeg er passe fornøyd og dette er jo et prosjekt som vil forandre seg ganske mye hele tiden ... prøver jo å gjøre så godt en kan da men har hatt hjelp fra en kompis som er oppretter og lakkerer ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullfight Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 FY FA1 DENNE BILEN VAR GJENNOMFØRT FEEEEET! Også RÅSA? Cred og kudos til deg for denne bilen, WOOOW! takker for det ... er ikke så mange som hadde rosa gate bil når jeg lakka min så var litt derfor , skille seg ut med en kul farge som ingen andre har ... fargen er også noe vi har laget selv så den er unik ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullfight Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 fett! Hjemmelaga panser? Det så ikke slik ut i det hele tatt. Merk dere den passformen. Hørte jeg bedre enn originalt? tror ikke du finner en bil med samme panser , men mulig det blir populært med dus låser . mange som lurer å spør når jeg er på treff ... legger ut flere bilder etterhvert her også ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullfight Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 noen fler bilder fra bygginga... bilder fra ghost flames på sidene og panser , samt noen bilder fra treff i drammen ... :popcorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybo Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 tøff den dær -håper men blir like gjenomført som din da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-KrZ- Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 slegga-racing: fy faen den er ganske rå ;) det skal du ha .. jeg personlig likte ikke helt fronten på den (så litt rart ut..skal du ha noe gitter der eller noe slikt?) .. men det arbeidet du har lagt ned både på panseret og bak er utrolig bra.. ;) håper på oppdateringer fremover mvh -KrZ- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullfight Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 tøff den dær -håper men blir like gjenomført som din da takk for det , din blir sikker bra den ... bare ta tiden til hjelp og sørg for veldig bra passform på delene ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullfight Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 slegga-racing: fy faen den er ganske rå ;)det skal du ha .. jeg personlig likte ikke helt fronten på den (så litt rart ut..skal du ha noe gitter der eller noe slikt?) .. men det arbeidet du har lagt ned både på panseret og bak er utrolig bra.. ;) håper på oppdateringer fremover mvh -KrZ- takker for det skal gjøre mitt beste for at den skal bli bedre , fronten skal gjøres noe med ja , men er gitter der ... man prøver og feiler til man synes det er bra sånn er denne bilen ... legger ut flere bilder av den etter hvert som den blir bygget om og deler kjøpt ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg