Gå til innhold

Turbotrykks måler på EVO VI


heo1977

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Noen her som vet hvor det er fint å montere turbotrykksmåler på en Evo VI?

 

Jeg har ikkke noe tro på disse plastgreiene som man fester til A stolpen nemlig! ;)

 

Det må se profesjonelt/"originalt" ut og gjerne .

Tips mottas med takk fra de som har sett en vellykket montering/ har en vellykket montert måler.!

 

 

:)

 

Hans Erik

'00 Mitsubishi Lancer Evolution 6 TME

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er ute etter akkurat det samme. Lurer på hvor jeg skal sette den jeg og, men jeg tror jeg heller mer mot a-stolpen, det er jo den mest praktiske løsningen selv om det ser litt vel fast and the furious ut, men man ser den hvertfall når man gasser skikkelig. Går nok for boost måler i a-stolpen og div andre målere under cdspillern. Kjøper nok autometer hvis ikke noen andre kommer med noen tips.

 

mvh

Moped

x EVO VI TME

x Ducati 748r Solgt =((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe... vet bare at jeg aldri skal kjøpe en sånn sak med kvinnelige former som skal festes til a stolpen eller andre steder for å ha instrumenter i jeg.

 

Ellers er jeg usikker på det meste. ;p

 

Disse f.eks, http://www.kollevold.no/revotec.htm

 

Instrumentene var jo pen nok da.

'00 Mitsubishi Lancer Evolution 6 TME

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja var flotte de, men jeg vil ha noen som ligner i det minste litt på de instrumentene som er fra før med rødt lys. kan ikke ha hvite trykksmålere når dashen er rød og sort.

 

helt klart.

 

Er jo rødt som er best å ha i dash'en. I mørket og sånn. Mener JEG! ;)

'00 Mitsubishi Lancer Evolution 6 TME

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg et godt tips å komme med, på den gamle Evo`n min var det 3 måler som så helt originale ut som satt rett under cd-spilleren. Det er Ralliart som har laget dem, det er turbotrykksmåler, oljetemp og voltmeter hvis jeg ikke husker feil. Skal se om jeg finner et bilde.

01`Porsche 911 Turbo

04`BMW 530 DAT, konebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det blir for dyrt.. så skal det vel ikke være så veldig vrient å kappe ut en slik plate selv heller... Jeg foretrekker å ha målerne i midtkonsollen, eller evt så lavt som mulig på dashbordet til høyre for speedometeret....

 

Hadde i a-stolpen i 1 uker før jeg slet det av... synes personlig at de kommer for nært ansiktet..

Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda*

Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår