Gå til innhold

Hvem ble årets gatebil?

Ranger emnet


2 low 4 you

Anbefalte innlegg

Jeg skrev bare at det var feil bilde, og linket til hjemmesiden til Vaa, hvor henne vil/har lov til å ta bilder fra vet ikke jeg... Også hadde hu skrevet tolitres motor så bare kopierte inn det og sa at det var feil... Det var vel det, så jo nå at det var jo galt det hun skrev med at motor effekten er 15-20 % mer enn det som MOTOREN bremser hehehe :D

 

Nei det er en artig skrue detta, helt utrolig at hun har den jobben. Når jeg tenker meg om så tror jeg jeg så hu i helga, jeg sto på gatebilstanden, så kom hun bort og skulle ta bilde av gatebiltaxien så spurte hun meg om hun kunne låne blitzern der, men vi droppa det, kjente henne ikke igjen uheldigvis hehe... Regner med at det var hu siden det var et VG klistremke på kameraet hennes... Har kun sett en av de nyeste videoene hennes med den mercedes coupen jeg da, hu ække sann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar på min mail;

 

"Tusen takk!!

Bildet er byttet, og den andre feilen rettes i dette øyeblikk!

 

Med vennlig hilsen

 

Hanne Hattrem

Journalist"

 

Mitt svar;

 

"Bare hyggelig...

 

Er en feil til forresten...

 

"Motoreffekten ligger som oftest 15-20 prosent over ytelsen fra motoren"

 

Skulle vel stått noe sånt som "Motoreffekten ligger som oftest 15-20 prosent over effekten som bremses/måles på hjulene" ( i dette tilfellet bakhjulene)

 

Vet ikke hvor du har fått 15-20 prosent fra, ikke at jeg har så peil på akkurat dette, men en i Bjørnstad bil som jeg pratet med i helgen hevdet at motoreffekten ligger gjennomsnittlig i motor på pluss/minus 100 hk over effekten målt på hjula.

 

MVh. Espen K."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt jeg hakke så peiling på det der, men det var det han sa til meg, og han har hvert fall ganske peiling... Men det varierer jo veldig... Jeg gir egentlig faen hehe :)

 

Er godt mulig det er 100hk pluss minus når man er oppe i 7-800hk. Men blir litt anneledes for en 200hk bil :)

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viva le revulution!

 

Har ingenting imot Vaa supra'n, men i flere år har det nesten virka som det ikke er noen andre Supra'er i Norge enn den!

 

Slapp av gutter, om noen år, står det en Nissan 300 zx på palle-toppen! :D

[ ]'02 Impreza WRX

[x]'83 Starlet KP61

[x]'98 Impreza GT

[x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår