AMA Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Jeg er ny på forumet her og BMW er også nytt for meg. Jeg har hatt MANGE biler opp gjennom tiden men altså ikke BMW, derfor trenger jeg deres hjelp og tips nå. Jeg vurderer og kjøpe med en 96mod m3 cab som er gått 110,000kr. Er det noe spess jeg må sjekke med disse bilene, er det noen kjente feil eller svakheter osv? Er denne bilen det er snakk om: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1310530 Pen bil, eneste jeg har personlig og utsette på bilen er interiørfarven og at det ikke er nakkestøtter bak, men det må da la seg fikse og bytte med tiden :) Takker for all hjelp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Absolut ingen som har noe og komme med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Tja, sjekke at taket ikke er lekk, går opp og ned uten trøbbel. Sjekke at girkassa er tight og fin... kan fort være noen syncro ringer som har gått etter litt herjing. Foringer Høre på motor om den høres grei ut. ikke tikking osv. Se at interiøret har en slitegrad som tilsvarer kmstand. generelt det som man pleier å sjekke på bil når man kjøper... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Er prisen grei på denne bilen? Hvordan er det og vidreselge en slik bil? Jeg liker og bytte bil ca 2 ganger i året derfor lurer jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max190 Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Jeg har fått inntrykk av at det generelt er vanskeligere å selge en såpass spesiell bil. har et par kompiser som har hatt m3 å de har brukt mer tid på å selge de bilene i forhold til andre biler. og kanskje gått litt lengre ned i pris enn de hadde ønsket seg da de solgte. det er mitt intrykk, kanskje andre har andre opplevelser... Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max190 Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 ville prutet litt var jeg deg, men ut i fra bildene såg jo alt bra ut. Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cab Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Heisann, når det gjelder denne bilen som du referer til så er jeg den nye eieren av den. Litt info om vanos: Ulyd=IKKE BRA!!, Sprengte vanosen idag og har bestillt ny hvilket koster 21.500kr ny!!!! Men kjøpte bilen med vanos ulyd, og grunnen til at ulyden kommer i vanos er det at det ikke blir brukt riktig olje. Syntetisk motorsport-olje på vinteren, 20-50 racing på sommeren=INGEN ulyd. Dette er en vanlig grunn som Bla. Tronerud bil burde skamme seg over; siden det er de som mener at det skal være slik. Men er kjempefornøyd med bilen, og siden den er påkostet kr 249.000 (ink multimedia) så er alle slitedeler skiftet og bilen fungerer svært bra!!! Skifter ny vanos om et par dager når den kommer fra det fjerne land. Men ulyd i vanos er en forårsak til at en eller annen gang smeller det. Dette til info, mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg