Blugh Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Gratiss me nybil Stian, du holdt ikke lenge uten :P Blir sikkert konge det der, og blir skilter for dyrt til neste år legger du bare penga på trim og har en konge banebil! Åsså snær atte eg håp at jg kan sitte på å rudskogen åååå på Sigdal ååå på Nürburgring, ååå snær :D :D: :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 takk Blugh klart du ska få sett på å snær lissom vi e jo buds å snær hehe har fått gjort litt idag, fjernet den orginale intercooleren og luftfilterboksen.. ser ut til at den stakkars lille orginale intercooleren har gjort mer enn nok i sitt liv! Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 ja da var radiatoren også borte.. har også pusset litt på bakluka: i morgen blir det vel noen timer i garasjen så da må jeg vel få gjort litt Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic type-r Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 ja da var radiatoren også borte.. har også pusset litt på bakluka: i morgen blir det vel noen timer i garasjen så da må jeg vel få gjort litt ser veldig bra ut, håper du får denne flott å fin da=) Vis du står på så er den fint klar før sommeren vel+Ø=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 hehe det håper jeg også, planen er å være klar til våren damndamn Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krusty Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Må vel være mye bedre å bare bytte den bakluka? Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 kan hende det men det er også mye dyrere.. og siden jeg ikke vil ha den orginale vingen så må jeg sveise de hullene som er der orginalt uansett så jeg skal nå gjøre et forsøk :) Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 går greit å redde den der om du er litt fingernem med plåt. det blir verst der du må knekke plata. er jo bue i dn bakluka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Her er en svenske som måtte sveise like mye på bakluka.. http://www.zatzy.com/showthread.php?t=278536&page=3&pp=20 Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Er masse bra på prosjekt siden på zatzy.com ja.. mye større prosjekter der :D Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 da har jeg fått sveist det ene hullet i bakluka har også tatt av panser, frontfanger, og skjermene :) nytt grenrør og turbo av typen garrett T28 er påvei ;) Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Ser skikkelig bra ut dette... Det er flere japse-prosjekt og mindre volvo-prosjekt vi trenger på Bilforumet :D hehehe Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 tør jeg spørre hva du ga får kjelken? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 tja ga 20 store høvdinger ;) Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 ja da var turbo og grenrør ankommet :) Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg