tmeland Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Hei! Har fjernet litt lister og en spoiler på bilen min i dag, men sitter mye sikaflex igjen på luka og kanalene. Har dere noen god måte og få dette bort på? Eller må jeg rett og slett bare skrape det bort? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamstadTech Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Sitrus rens kan hjelpe på saken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Eneste som fjerner Sikaflex er Casco sin "Silstrip". Test på et lite område først i tilfelle reaksjon med lakk. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Eller en god gammel kniv for og skjære av det verste :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg