Boosti Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 I de siste månedene har bmw`n begynnte og dra dåligere i oppover bakkene. I går mått jeg faktisk ned i 3 gir for og følge trafikken i 80 oppover bakkene. Jeg har noe anlegg og hadde to pasasjerer i bilen, men den skulle ikke slite så jævelig med det. Da jeg henta bilen i sommer, ble jeg forbausa over hvor bra den dro i bakkene. Den gang lå jeg ofte i 5 gir i 100 og crusa oppover. På sletta går den helt greit, men mangler kansje det lille ekstra den hadde før. Jeg har bytta olje, plugger og luftfilteret er nesten nytte. Bilen går veldig jevnt og fint, og det er neten ikke ventil tikking eller andre ulyder. Den bruker dog noe olje, men det er nok på grunn av en lekasje i bunnpannepakkningen. Den mangler også det snerre den hadde fra motor og exsosen før.... Hva kan dette være? hvor kan de siste sinte tyrsk hesten gått på beite? Edit: dette er en 87` 320i Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Hvilken årmodell er det? Er den så ny at den har catalysator? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Glømmte vist det...det er en 87` 320i. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 får den nok bensin a.? bensin slanger, filter og div.? kanskje det sitter mye rusk et sted, kanskje prøve og ta en komp test. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 coiler? sjekka de? de er ofte problemet på BMW når den begynnet å gå dårlig... Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 han har jo bare en coil, så det tar jo ikke så lang tid og skjekke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Jeg ville tatt en komp. test som nemt tiligere her. Kan jo vær toppakningen. Siter -04 BMW 320 Cd -84 BMW 323i Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg