RS2-GTi Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Ser ut til at det er få som har fått målt bilene sine i Norge. I USA er det helt normalt og måle biler virker det som. Om det er biler med 90 hk orginalt, så måler dem det. Er det kanskje for dyrt å kjøre på rulle ? Eller for få av dem ? Burde vel kanskje være mulig å få testet effekten uten justeringer for 3-400 kr ? Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Ser ut til at det er få som har fått målt bilene sine i Norge.I USA er det helt normalt og måle biler virker det som. Om det er biler med 90 hk orginalt, så måler dem det. Er det kanskje for dyrt å kjøre på rulle ? Eller for få av dem ? Burde vel kanskje være mulig å få testet effekten uten justeringer for 3-400 kr ? 3-400 ja da vil jeg gjerne vite hvor.. naf på ulven tar 800kr for en testtur, husker ikke om det er per time eller hva det var. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 3-400 ja da vil jeg gjerne vite hvor.. naf på ulven tar 800kr for en testtur, husker ikke om det er per time eller hva det var. Nei det var poenget mitt. Å sette bilen på rulle er jo som en bremsekontroll, bare med litt mere arbeid. Poenget er at det bør vær mulig ... Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Noen som vet konkret de fysiske forskjellene mellom BLOKK fra G60 (PG) , vanlig 8ventilers 1.8l ( GU/GX/RP osv), 16V (PL/KR), og 2L (9A) o.l.?:omfg Alle blokkene over har 81mm borring ( 9A har 82,5 ) PG har underspyling ( noen andre som har det? ) osv Hva er de "utvendige" forskjellene Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Noen som vet konkret de fysiske forskjellene mellom BLOKK fra G60 (PG) , vanlig 8ventilers 1.8l ( GU/GX/RP osv), 16V (PL/KR), og 2L (9A) o.l.?:omfg Alle blokkene over har 81mm borring ( 9A har 82,5 ) PG har underspyling ( noen andre som har det? ) osv Hva er de "utvendige" forskjellene 3a, 9a og kr har vel oxo underspyling Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 3-400 ja da vil jeg gjerne vite hvor.. naf på ulven tar 800kr for en testtur, husker ikke om det er per time eller hva det var. Bare kom til sandnes du så koster det 400 kr å få målt hk i bile. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Bare kom til sandnes du så koster det 400 kr å få målt hk i bile. :) hvem og hvor??? Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 hvem og hvor??? Rettere sagt er det hos Bakke (amcar folk) så har egen rulle. Det er vell egentlig på figgjo. Det er hver mandags kveld. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Noen som har peiling på passform mellom 16V topp (KR/PL) og PG bunn? Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg