UberBillig Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 He he angående politifolk.. Var en liten T kollisjon her i Alta for en månedsia, og da var det 15politifolk! som jeg kunne telle som var der å snurra rundt stedet. Og hele ulykken var bare en enkel vikeplikt overtredelse.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Jeg hadde en "liten episode" med passaten med for høy fart, forederske is-veier på E6, og kræsjing rett i snø-haug, og satt godt fast og blokkerte ene fila på motorveien. Dette var ca 20:00 midt inne i Oslo... Dum som jeg var, og dritnervøs, ringte jeg 112. Eneste svaret jeg fikk var: "Skal jeg sette deg over til tauebil?" INGEN purk dukka opp engang, selv om jeg skapte litt trafikk-kaos :D Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 den bilen ligna sykt på en som gik i trondheim for etpar år siden. han som hadde den har knust en tidligere også. broren sin røde 355. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oorzako Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Litt vanskelig å bulke glassfiber kanskje? Ble nok litt avbrekka kjeks på sia kan jeg tenke meg! :D n00bs, slike biler må temmes, og behandles med respekt! Spesiellt på vått/bløtt føre! Siter - Nissan Primera GT prosjekt - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/241847-primera-p10-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Litt vanskelig å bulke glassfiber kanskje? Ble nok litt avbrekka kjeks på sia kan jeg tenke meg! :D n00bs, slike biler må temmes, og behandles med respekt! Spesiellt på vått/bløtt føre! Det er ikke glassfiber i skjermene så det er vel ikke så veldig vanskelig å bulke den i siden nei:hello: Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Det er ikke glassfiber i skjermene så det er vel ikke så veldig vanskelig å bulke den i siden nei:hello: Stemmer det ja. Å bulke en 355 er forholdsvis lett ;) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Stemmer det ja. Å bulke en 355 er forholdsvis lett ;) Ingen bulker på min:D Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svensven Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Ingen bulker på min:D din er synsykt rå i hvertfall... sett deg i Drammen en del ganger... uber rå bil du har...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oorzako Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Hmm, er de rett å slett av Alu. Stilig, trodde di hadde brukt kjeks på hele bilen. Siter - Nissan Primera GT prosjekt - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/241847-primera-p10-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Ingen bulker på min:D Noen klarer å bruke redskapen også vetu ;) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 din er synsykt rå i hvertfall... sett deg i Drammen en del ganger... uber rå bil du har...! Takk for det Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Noen klarer å bruke redskapen også vetu ;) Skal vel være forsiktig med å si for mye til det, plutselig er det jeg som står der med bulken:D Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Veldig OT denne her men: Svenna!havnet bak deg i sommer..gadd ikke prøve og kjøre forbi engang,viste jeg kom til og tape den=P lå heller bak og hørte på lyden,slår nesten V8 lyd:) Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Hehe, slår nesten v8 lyd.. Hva slags motortype er det i en 355 da kapissj?:blunk: Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 3.5l turtalls V8 :D 380hp(?) Fine biler gitt! Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg