Gå til innhold

Spotted In Narvik

Ranger emnet


SpottedinNarvik

Anbefalte innlegg

Når det er så mange bilinteresserte i Narvik, hvorfor er det ingen som har fyret opp en "Narvik Gatebilklubb" ellerno? det virker jo som det er mye stemning for ett bra miljø men ingen som tar initiativ?

-89 BMW 520i 24v -til salgs-

-86 Audi 80 GTE Quattro -vinterbil-

-93 Nissan Skyline R33 GTS25t -sommerbil-

-90 VW Corrado G60 *solgt*

-86 VW Jetta GTI 16v *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg møtte deg like før Rombaksbrua. Kjørte en hvit bmw, blinka med lysa men regna ikke med at du la merke til det.. jeg skulle til sverige en tur, håpa å hilse på i Narvik seinere men så deg ikke så. :) Men artig å se bilen din :P

kan ikke si at jeg la merke til deg nei, hadde noe jævlig med sol imot og solbrillene glemte hjemme, så det kan nok være litt av grunnen.. :P en kompis av meg solgte bilen sin til noen som kom med tog til narvik, så jeg var med slik at han kunne sitte på med meg hjem.. ble noen turer på stipa før vi satte kursen tilbake til senja.. ;):P klarte ikke å bli helt klok av hvor stripa gikk, men tror vi fant den sånn høvelig.. :P

 

spotta også den røde civic HB'en med bodykit.. vet ikke helt om jeg likte fronten, men den var drittøff bak, utrolig hva cleana bakluke gjør på de bilene.. :)

- 91 Mazda Mx5

- 97 Honda Civic Vti Rallye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla trivelig av deg og ta en tur hvertfall, og ja den røde civicen er nice. Men er litt usikker på om jeg liker den, da jeg syns den blir litt oppstæsja..

 

Uansett, JÆVLI fin sølvgrå Eclipse observert for 10 min siden oppe i skistua, rakk ikke knipse bilde men det skal jeg faen meg få til..!

 

Ta deg en tur til snart Rune! ^^

Spotted in Narvik på Facebook?

https://www.facebook.com/groups/113062795388716/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter diverse spørsmål om det ikke har vært noen spottings i det siste, så får jeg vel slenge ut litt forskjellig.

 

Noen små bilder, men det lever dere nok med.

 

01.05.07

 

Vw Jetta? (Rett meg hvis jeg tar feil):

 

vw01.jpg

 

vw02.jpg

 

08.05.07

 

001-1.jpg

 

09.05.07

 

Lexus (Litt lite, og dårlig bilde):

 

lexus.jpg

 

10.05.07

 

Ferrari:

 

Ferrari01.jpg

 

Sptd5.jpg

 

14.05.07

 

Chevrolet El Camino

 

elcam.jpg

 

:)

Spotted in Narvik på Facebook?

https://www.facebook.com/groups/113062795388716/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ st1an : Jeg er bortreist for øyeblikket så blir nok lite fra meg på ei stund. :) Forrestn, får du knipsa ett bilde av Crossfire'n? Han er alltid for kjap å stikke av når jeg ser den.. :/

 

@ Tor-Ye: Get picture ;) Eller noen andre!

Spotted in Narvik på Facebook?

https://www.facebook.com/groups/113062795388716/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den e ganske periodisk her? Av og til står den med Esso, og nede med parkeringsplassen over Fremover der.

 

E39 M5.

njaa, d e vel en alternativ bil, da dem åsså kjøre Audi A6.

edit: med andre ord brukes den bare av å til, men e i byen hele tia :)

Mvh Stian

________________________________

- '99 Hyundai Coupè *Til salgs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår