opasb Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Hei. har en golf 2. Det lekker vann fra den under vannpumpa. Hva kan det være? er det noe pakkning der? Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 sitter en O-ring der.. den kan morkne .. er stortsett bare å bytte! jævla enkelt om du ikke har servo! :) har du servo, så blir det utrolig mye mer knotjobb og få den av for å sjekk! kjøp gjerne ny pumpe mens du holder på! koster ikke mer en rundt en 500lapp Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powercar Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 det er en pakkning der ja, enten er den ødelagt eller så kan det ligge noe dritt mellom pakningen og pumpa som gjør at det ikke er helt tett. Siter min prosjekttrådhttp://www.bilforumet.no/golf-ii/168715-golf-ii-far-nytt-liv.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 om du mener selve pumpa, der den sitter fast på midten, så ja, der er det en pakning som og kan morkne.. trur ikke man får denne ny uten å kjøpe ny pumpe Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 eller så har den slange stussen tatt kvelden. (under pumpa) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powercar Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 om du mener selve pumpa, der den sitter fast på midten, så ja, der er det en pakning som og kan morkne.. trur ikke man får denne ny uten å kjøpe ny pumpe mener eg har sett at man får kjøpt den enkeltvis også.. Siter min prosjekttrådhttp://www.bilforumet.no/golf-ii/168715-golf-ii-far-nytt-liv.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 mener eg har sett at man får kjøpt den enkeltvis også.. vist ikkje så kan man bruke pakningsilikon eller noko slik eller kjøpe pakningsark og skjære ut sjølv. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg