rullest0l Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Jeg hadde tenkt meg ny bil snart, så fort jeg blir kvitt den jeg har. Jeg har planer om å style, skifte eksos, sette på turbo og masse god saker, men hvilken bil burde jeg gjøre dette på som kan se sinnsykt bra ut, men som allikevel ikke er så utrolig dyr brukt i utgangspunktet? hadde tenkt å kjøpe for 80-150.000kr. Noen forslag til hva som er rått å mekke på? og som det er lett å få tak i deler til(turbo, eksosanlegg osv...)? Er golf 3 GTI en bil man kan tukle mye med og få feit lyd på samt turbo osv? Håper på raske og pisitive tilbakemeldinger! Siter VW Golf 2006, 1.6l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Kompressormata bmw 328? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Kjøp deg en 2-dørs BMW E30 hvor du så mater den med en toller fra 750/850. Ligger en toller på autodb under oppland.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Kjøp deg en bil du har lyst på, ikke en bil noen på bilforumet har lyst på... Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Men det kan jo være fint å få anbefalinger, erfaringer, råd og tips? ;) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Jeg hadde tenkt meg ny bil snart, så fort jeg blir kvitt den jeg har. Jeg har planer om å style, skifte eksos, sette på turbo og masse god saker, men hvilken bil burde jeg gjøre dette på som kan se sinnsykt bra ut, men som allikevel ikke er så utrolig dyr brukt i utgangspunktet? hadde tenkt å kjøpe for 80-150.000kr. Noen forslag til hva som er rått å mekke på? og som det er lett å få tak i deler til(turbo, eksosanlegg osv...)?Er golf 3 GTI en bil man kan tukle mye med og få feit lyd på samt turbo osv? Håper på raske og pisitive tilbakemeldinger! Du skal tydligvis gjøre en del med bilen, så hvorfor ikke kjøpe en bil som kjeldent blir styla? Eller en bil som nærmest er utgått? som du fikser helt opp? Hva med saab 900?? Rover 200?? Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rullest0l Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Hmmm... Takk for gode anbefalinger, men må innrødme at jeg ikke er stor-fan av bmw. hehe. Noen andre forslag. en litt kul bil i utgangspunktet, og ikke så gammel. fra 96-2002 ca.. Siter VW Golf 2006, 1.6l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 200sx s13/s14. Veldig vanlige og dermed er de er lette å finne trim/styling til. A4 1,8TQ samme som over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Som jeg har skrevet tidligere i slike tråder så er jeg veldig stor fan av Mitsubishi Galant fra !998 og oppover. Det er ikke så mange som har den, og du får en del styling til den. Motoren er vel i prinsippet den samme som står i Lancer evo, bare uten turbå. Den har også den råeste fronten som noen gang er kommet fra en fabrikk orginalt(mener jeg hvertfall). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Hva med bil som allerede har turbo? Slipper mye mas da. Et eller annet fra VAG med 1.8T burde gjøre susen... masse deler til disse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg