Gå til innhold

Forsikring på Vectra

Ranger emnet


Villis

Anbefalte innlegg

Tror æ betaler 9000,- sånn ca for full kasko med 50% bonus og æ e over 25 år. Pluss at æ har helkunderabatt å ekstra 5% godkunde rabatt. Da e det 16000km i året fordet om æ sikkert ikke kjører mer enn 10-12...

Så det e nåkk ikke lurt å ha forsikring i SpareBank1. Dem e dyr, men æ gidder liksom ikke bytte... Mye styr...

2007 Nissan Navara 35"

2009 BMW 320 XDRIVE

1983 Golf 1,5C

X 2008 Polaris RMK Shift 600
X 2006 Volvo S40
X 1996 Ford Mondeo
X 1986 Toyota Landcruiser
X 1996 Opel Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekka pris på gjensidigenor.no på nett titt å ofte å de er etter min erfaring billigst...

Hvertfall med mine spcs, men folk må jo skrive vilkåran for forsikringa si ellers blir det jo umulig å sammenligne. Årlig kjørelengde, alder, bonus, kasko, del-kasko, ansvar osv...

2007 Nissan Navara 35"

2009 BMW 320 XDRIVE

1983 Golf 1,5C

X 2008 Polaris RMK Shift 600
X 2006 Volvo S40
X 1996 Ford Mondeo
X 1986 Toyota Landcruiser
X 1996 Opel Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Så det e nåkk ikke lurt å ha forsikring i SpareBank1. Dem e dyr, men æ gidder liksom ikke bytte... Mye styr...

 

Er ikke veldig mye styr. Jeg sparte for noen dager siden 2000,- per år ved bytte av forsikringsselskap. Den telefonen tok meg 10 minutter... Grei betaling :)

 

Sider som http://www.nyforsikring.no er fine. Bare fyll inn rette opplysninger og vent på at selskapene skal ringe deg.

 

Jeg har nå fått tilbud på 4600,- per år, full kasko, 70% bonus, 20000km årlig. Jeg er 25 år og har en 96 Vectra.. delkasko med samme vilkår hadde blitt 2400,-

 

Selskapet er forresten Nordic Insurance.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår