Gå til innhold

Diskuter Gatebilfilmen 06 her:

Ranger emnet


Chasin

Anbefalte innlegg

Dette var en ræva film, rett og slett. Alt for mye drifting og høy , dårlig smak musikk. Virker som det er en som sitter på makta her, kansje "planetfreddie", står som produsent iallefall.

 

Når vi var på gatebil og skulle se dragget, spillte de så høy musikk at man ikke hørte den deilige motorlyden, ble irritert asså, musikk anlegg har jeg hjemme for fan!

 

BLIR LEI AV 176 sladder med røyk fra japsebiler. Kunne vært flere intervjuer, og mere motorlyd ved DRAG osv. Innboard fra drag og. ELENDIG, spør du meg.

 

:chairshot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skulle vært mer om rollaen, så så vidt en sladd, ett intervju og noen sekunder fra taket.. :)

 

Forstår jeg deg rett: det var ikke bra nok med intervju, filming av bilen på banen og outboard-kamera? Jaggu ikke lett å tilfredstille folk..

 

Takk til de som kommer med konstruktive tilbakemeldinger!

 

-

Henrik

---

Tilbake - Nå med ny konto!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir for mye filming av de samme gutta, og for mye musikk, der det SKULLE vært lyd. For eks fra forrige gatebilfilm, ved drag, der dere faktisk har lyd når Jonus starter ved 201 meter, Det var bra det. Vet ike hvor mange ganger man har sett det, og andre har samme inntrykk at det var tøfft.

 

Og så er det folk som har kjørt på 3-4 treff, kjørt ganske så mange runder ja, med biler opp mot 400 hk, som ser bra ut,men som ikke er kommer med NOEN gang. ( er vel fordi man MÅ spinne, for og komme med på filmen, blir for teit) Ikke så lett når man har 4WD, men man kjører nå på kanten forde...

 

Kunne vært med i 3 secunder da, så hadde man vært fornøyd, men når forventningene er der hver gang, og man aldri kommer med, blir man skuffa..

 

Men og vise de samme flere ganger hver gang, det blir gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår jeg deg rett: det var ikke bra nok med intervju, filming av bilen på banen og outboard-kamera? Jaggu ikke lett å tilfredstille folk..

 

Takk til de som kommer med konstruktive tilbakemeldinger!

 

-

Henrik

 

Du forstår meg semi-rett.

En sladd på 3sekunder, intervju på 4sekunder og outboard på maks 1 sekund er ikke nok imho av en corolla med bmw 2.5L turbomotor. Men prioriteringer..

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns så absolutt filmen er bra, og verdt pengene.:) Men, det er et men.. Alt for mye sladding, og av de samme bilene hele tiden (som nevnt). Tror jeg kan telle på en hand de klippene som ikke inneholdt blårøyk og sladding utpå banen.

 

Men når komme gatebil on tour ut?

(-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X

(-) 99 Opel Omega B 2.5 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår