vicky81 Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Noen som vet hva feilen kan være? Bilen har ikke vært skadet..... Trenger svar kjapt...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 vil nok anbefale at du heller tar den med deg til et verksted som har tilgang på datautstyr til og søke etter feilikode og evt slette de om det bare er en bagatell.. Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villis Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Ja det ville jeg også ha gjort, hadde min vectra på en sånn data avlesning i går på Opel verkstedet, kostet ca 500kr... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy_88 Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Lampa i Vectraen til muttern har også lyst litt fra tid til annen. De sa det var en sensor som det var noe kødd med, tror det er ordna nå... Det var den i setet, hvis jeg ikke husker helt feil. Det var noe med at når man justerte setet etter at bilen var starta, krølla sensoren seg... På Opel-verkstedet tok de ingenting for å lese av feilen, men de skulle ordne noe annet på den i samme slengen, så det kan jo ha noe med det å gjøre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Lampa i Vectraen til muttern har også lyst litt fra tid til annen. De sa det var en sensor som det var noe kødd med, tror det er ordna nå... Det var den i setet, hvis jeg ikke husker helt feil. Det var noe med at når man justerte setet etter at bilen var starta, krølla sensoren seg... På Opel-verkstedet tok de ingenting for å lese av feilen, men de skulle ordne noe annet på den i samme slengen, så det kan jo ha noe med det å gjøre :) stemmer nok bra det du sier der, under setene er det en kontakt som bestandig bruker å bli kontakt feil i. Der er en liten gul kontakt, beste måten å bli kvitt problemet er oh klippe ledningen på begge sider av den og lodde dem sammen. men pass på at man lodder rette ledninger sammen.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vicky81 Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 TUSEN TAKK for svarene!! Skal prøve det til uke. (Har fortiden ikke råd til å sette den på verksted:-() Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 har jobbet 3 år på opel, men skl ikke være for tøff for det. men er typisl feil... Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 TUSEN TAKK for svarene!!Skal prøve det til uke. (Har fortiden ikke råd til å sette den på verksted:-() Fant du ut noe? Har samme problem på min 1.7 TD 1996 mod. Er den ledningen under førersetet eller passasjersetet? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Bumper denne jeg. Noen som vet hvilken ledning det er snakk om? Og ligger den under passasjersetet? Vet det er en del ledninger der, så lurer på om det er noen som kan forklare meg hvilken av de? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skims Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Bumper denne jeg. Noen som vet hvilken ledning det er snakk om? Og ligger den under passasjersetet? Vet det er en del ledninger der, så lurer på om det er noen som kan forklare meg hvilken av de? prøv å koble ut alle kontaktene du finner under setene å koble de på igjen.. hvis du da blir lei av airbagen så tar du av den på rattet å kobler inn 2-4 volt på kontaktene så er du kvitt airbagen... men husk på å stå minst 10 meter unna... hehehe.... Siter jag gasar tils det rasar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg