Brukroa-trimning Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Hallo.. Er det noen som har tiltrekkningsmomentet på rådene som sitter i B230E motorene? :) Skal skru sammen innmaten i dag så hvis noen hadde hatt det så hadde det vert supert.. Mvh Brukroa-trimning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 har det her om du fremdeles trenger det Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 vel uansett.. skal visst egentlig bytte bolter får jeg vite her.. men første trinn er 20Nm trinn2: 90grader Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 5,2 kg med gamle bolter å 7kg med nye +medium locktite eller permabond Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Takker :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 jeg skal bruke oppatt de gamle boltene.. skal jeg datrekke til med 5.2 kg også 90 grader? og når man skal dra til 90 grader så skal man tenke seg en sirkel rundt bolten og dra til 90 grader av den eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg