Potato Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Hei! Er ute etter en spiller som ikke koster skjorta, men samtidig er helt grei og har di mest nødvendige spesifikasjoner :) Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kong1 Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 har en pioneer spiller stående i bilen min som skal ut. skal ikke ha mye for den. er ikke noe veldig dyr spiller.. vist du er interessert kan jeg skaffe mer info:P Siter -Bmw 320Turbo x *Nissan 200sx rs13 sterkt modifisert:) x *Nissan 200sx rs13 x *Bmw E30 x *90 Mod Crx V-tec :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Gjerne litt mer info ja:) Link med specs hadde gjort seg Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 har en CDspiller som jeg skal selge.. har sendt deg PM Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg