cuts Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 ja har helt lik bil som deg, og har også hatt samme problem med at låsene spretter opp igjen etter at du låser.. dette problemet ligger i at dørene må være "samkjørte" meg bagasjelokket, så hvis du låser bagasjelokket slik at hele bilen er låst, så går å tester på dørene bør d funke, og låsene skal ikke sprette opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 skifta lyset i klokke/temp boksen! Skal skifte lyset i alle bryterene og instrumentpanelet også snart... Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Pakken med pedaler og blinklys kom i dag! Blinklysa passa sefølgelig ikke:boxers men pedalene fikk jeg på, gass pedalen ble litt rar men... Lakkerte også olje og vann lokket i dag Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Fin grill som vil passe bilen din! http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?cPath=276_115&products_id=2898 Den orginale er jo bare fæl:P Siter 91`Opel Vectra A 1.8i 8v GL-Gitt bort. 89`Opel Senator B 3.0i 12v-Solgt. 96`Opel Vectra B 2.0i 16v CD- Solgt BMW Prosjekt attåt;) e30 320 92`Ford Sierra 2.0 CLX DOHC- Vinterbil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 kul den, men tror jeg skal kjøpe vectra 2000 grill Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Jeg fjerna listene på en av mine gamle vectra. men hadde kanten på fangere svarte å vart ikke så gæli det.. Tenkte legge inn bilde men photobucket er klikk nå Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZiGoR Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 heisann.. hvor kjøpte du stabstagene? mvh marius Siter - Opel Vectra A 2.0i 16V 1995 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Er det noe stress å montere stabstag foran eller er det bare plug and play? Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 ZiGoR:frontstaget kjøpte jeg på tuning.no, og bakstaget kjøpte jeg på powerzone.no:) sk1rty:Er ikke noe stress tar 15min, bare skru av dempermutterne og ta av de runde "greiene" og legg stagstaget på plass og skru de på igjen. Og så må du borre to hull og skru inn skruer der:) Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 heisann..hvor kjøpte du stabstagene? mvh marius Sorry ot her men jeg har stag forran og bak til vectra liggende om noen trenger.. Kontakt meg på tlfnret som står i profilen min her... Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Fikk en pakke i posten i dag, Fusion Encounter 6 ½” komponentsett! Skal montere de snart, men driver å modde grillen nå. Skal ta vekk opel emblemet. Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caddy14Dfreek Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Fikk front stabstaget i dag!Må gjøre noe med manifolden... Går det an å lakkere den? Hey! Ikke bry deg om nicket mitt... Jeg jobber på Opel... Nok om det! Det er bedre å få en manifold fra: IRMSCHER Irmscher er OPEL og for OPEL Noen andre TIPS!!! Ang dekk!!! Du trenger sikkert det oxo! Dekk utregner Funker linkene??? KLIKK på teksten! Kul bil.. Det er fint å se HELE Vectra'r Lykke til!! Siter Jeg har nå en Caddy Pick up (Proskjekt) TCDesign Volkswarenhaus - Den beste side for Golf mk1 og Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caddy14Dfreek Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Bør jeg sote baklyktene? (og ja jeg skal fjerne hengerfeste)Noen tips til hva jeg kan gjøre med bilen. Og fet bil roysin, hvorfor solgte du den? Henger feste kan du ha som RYGGESENSOR :drive2: :) Sote... Jeg ville heller ha kjøpt "Jom" sine bak lykter Eller så kan du finne noe Motor her: LEXMAUL Jeg skrev feil over her et sted... Det er lexmaul som har grenrør (eksosmanifold) Flere linker kan jeg komme med.. Min vinter bil er Vactra A 4X4 2i 8v (Uten rust) Kult å se utviklingen... Siter Jeg har nå en Caddy Pick up (Proskjekt) TCDesign Volkswarenhaus - Den beste side for Golf mk1 og Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caddy14Dfreek Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 http://www.lexmaul.de/catalog/index.php?cPath=18_19 Siter Jeg har nå en Caddy Pick up (Proskjekt) TCDesign Volkswarenhaus - Den beste side for Golf mk1 og Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Henger feste kan du ha som RYGGESENSOR :drive2: :) Ja det er også en måte å se på det...hehe:) Vet hvordan dekk jeg skal ha 215/40R17, jeg må vel ikke valse da hvis bilen er 40mm senket? Noen tips til noen ikke så alt for dyre felger? helst mørke gråe eller svarte, syns det blir kjedelig hvis jeg velger sølv felger siden bilen er sølv. Blir liksom bare sølv. Men de baklyktene, passer de på min bil? lurer på det siden jeg har sånn bakplate som lyktene forsetter på Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg