Guffen Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 2.2: Motor er kjøpt fra et huggeri som skulle garantere at var 100%. Siden motor ble kjøpt for 5000.- så har den blitt lakkert svart, blitt tilkjøpt slipesett (pakkninger) og kjøpt ny reg. reim med rulle og strammer. 3.0: Plukket i deler for ingen grunn.... alt viste seg å være strøkent! disse selges for en billig penge. (som kan finansiere volvo) Bud mottas... mvh Steffen Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[dEvil] Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 hva kan en v6 settes inni f.eks?? for jeg har ikke peiling... Siter Audi S2 2.2 20v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet August 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Originally posted by [dEvil] hva kan en v6 settes inni f.eks?? for jeg har ikke peiling... Den satt i 929.... er vel ikke så mye annet å putte den i tror jeg. SKÅL Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg