Rabagast1 Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Hva skal du ha for svinghjulet på den motoren? Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roy242 Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 viss oljekjøler greiene er komplett for 600 så tar jeg det. det er slanger adapter og oljekjøler? kan sende mail til roy.a.k@hotmail.com for og avtale hvor du skal sende det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herrn Eggenberger Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Har du SAM fjørtårnstag eller et det det OMP som der er bilde av, du kaller sams? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 viss oljekjøler greiene er komplett for 600 så tar jeg det.det er slanger adapter og oljekjøler? kan sende mail til roy.a.k@hotmail.com for og avtale hvor du skal sende det er oljecatchtanken jeg skal ha 600 for da. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Har du SAM fjørtårnstag eller et det det OMP som der er bilde av, du kaller sams? står at omp er til salgs og ønsker ø kljøpe bytte til sams. det er nå bytta bort. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 oppdatert + nye priser. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 vet ikke om den passer til m45. men har du m45 så har du vel heller ikke dypt svinghjul med svinghjulsensor? skal tåle 440nm har svinghjul fra b230f. er denne komplett med trykkplate og lamell? Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 trykkplate og lamell ja. sitti på svinghjul fra 230f mens jeg har hatt den.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Ser du trenger to nye frontlykter.. De du har på bilen på alle bildene, hva med dem? Til salgs? :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 dem slo jeg i filler med en slager.. ble litt temperatur når 5 av 6 skruer gikk rundt. kjøpte meg forresten andre lykter idag. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Hva skal du ha for svinghjulet på den motoren? gi bud. du betaler frakt. trur dem kommer til å daue på posten. veier jo snørr og førti kilo minst.. hehe Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 trykkplate og lamell ja. sitti på svinghjul fra 230f mens jeg har hatt den.. hva selger du for, og hva er nypris? hvor langt og hardt er den brukt? Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabagast1 Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 gi bud. du betaler frakt. trur dem kommer til å daue på posten. veier jo snørr og førti kilo minst.. hehe Kan den sendes som smartpost? For det er jo grisebillig uansett.. :D Hvis ikke jeg så helt feil skal hjulet ha en diameter på 26-27cm(og så står det i andre poster 228mm), og da går det i smartpost :Dposten.no Det er vanlig enkeltmassa 60-2 eller? 250 pluss frakt? Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Har ett strökent halvsnutepannser til deg.. Har du noe å bytte mot elr så kan du få köpe billi.. tar bare plass :) Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Kan den sendes som smartpost? For det er jo grisebillig uansett.. :D Hvis ikke jeg så helt feil skal hjulet ha en diameter på 26-27cm(og så står det i andre poster 228mm), og da går det i smartpost :Dposten.no Det er vanlig enkeltmassa 60-2 eller? 250 pluss frakt? det er vel den nedfelte delen til clutchen som er 228mm trur jeg. nei, da selger jeg det heller med motorn.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg