kongstian87 Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 hei jeg har en subaru justy 92 mod 4wd, jeg bare lute på om det er noen andre her på forumet som har en justy? hvis noen av dere her har en justy så lurte jeg på om noen av dere har "stylet" den og hvordan styling dere har brukt? vurderer selv og sette på et golf 2 styling sett og modde det så det passer bilen min=) og senke den hvis jeg får senkesett til den men er veldig vaskelig å få styling/ tuning deler til disse bilene. dragcar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-lover Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Du får ikke mye styling til den! du må modde det selv! mener jeg kjenner en som brukte polo styling! Ta oppmåling å gå rundt på huggern! Sot ruter og lys rundt bilen så blir den tøff! Kjekt med 4wd på dissa bilene! Siter Bilen min: Toyota Corolla 1,6 AE92 Har hatt en del biler så orker ikke å skrive dem opp! Mitt Corolla AE92 prosjekt!! Masse deler underveis! Prosjekttråd startes snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Tror http://www.launsport.com har noe til disse bilene. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Hvorfor style en slik fin bil, da? Greit den er ikke verdens peneste, men jeg har ett tips: Lakker alle Lister og støtfangere i bilens farge, ta av alle klistremerker etc, nye felger og senk forsiktig. Kan ikke bli feil! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg