BoomBoxx Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Lurer på om noen har noen dårlige erfaringer med nyere (05-06) bilforsterkere, hovedsaklig monoblokker, fra Kenwood? Har sett på ampguts at de er noe "tynne" innvendig, men det var ingen nyere store monoblokker der... Vurderer en større mono fra KAC-serien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 var innom tvboden i sverige for et par uker siden, og samlet info om soundstream.. Kom en annen kunde inn som ville ka kenwood, men han ble frarådet å handle pga mono- særlig lett brant og tok knekken på linjeut. på spilleren i tilegg.. Har ikke noe mer dokumentasjon, men det som ble sagt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 ta turen til gatebil messa på lillestrøm Boomboxx Kenwood (Gøte Lundblad AS) har stand der, så kan du jo se de live, kanskje få høre på en og blir du overbevist for du sikkert messe tilbud :D Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Trenger nok ikke messetilbud, da jeg har funnet det jeg vil ha på eGay :) Får en KAC-"et-eller-annet" på 900W RMS @ 2 ohm for ca. 1500,- inkl. frakt. Men sikringene er for små for hva de er oppgitt til, så har ikke heeelt troen på at dette er good shit. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg