xGrape Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Er det ikke bare å kjøpe de da, så ser dere åssen de er festa. Er ikke no rakettforskning akkurat. Å få av de gamle er null problem, å få på de nye kan være litt mer tidkrevende. Jeg foreslår et flatt skrujern for å hjelpe til å bøye gummien på plass. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Noen som vet om disse passer på en 2003 A4? (Eller om de absolutt IKKE passer?) Noen som har bilder av dem? Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Noen som vet om disse passer på en 2003 A4? (Eller om de absolutt IKKE passer?) Noen som har bilder av dem? vet ikke om de passer denne modellen, men den forrige modellen av A4 passet dem ikke på :| Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 noen som vet om de passer på golf 2? Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 jeg stikker faen meg ned å kjøper de no! MÅ HA! :D Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 hehe! da er du etter meg:p jeg har kjøpt! fått de i dag..men bilen min står hjemme i garajen, og jeg er på østlandet ved studeplassen min så får ikke montert dem før juleferien!! :( dooohh:P si fra (og kanskje ta bilder??:)) om hvordan de ble Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Stress87: Legg opp bildet etter at du har montert de :) Fikk lyst på slike selv ;) Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 de hadde ikke inne... kommer på torsdag... da skal de på! kostet 353 kr hos møller! her er noen bilder av pedalene... http://www.racingtdi.com/interior.htm Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Takk takk :) Må vel sjekke om de har de inne på Møller i Haugesund i morgen jeg da ;) Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Kostet 550kr hos møller i Haugesund :p Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Se resultate på prosjekt tråden min. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Se resultate på prosjekt tråden min. Må få fiksa meg noen sånna snart jeg og. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg