skiern Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Hei Noen som har gode erfaringer med billakerere i østfold eller omegn, som da gjør skikkelig bra jobb? Som faktisk klarer å lakkere en bil uten at det blir sig, retter ut parkeringsbulker og som får lakken blank og fin? Tips mottas med stor takk :) Siter ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Autolakk i Moss. Blir strøkent. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Autolakk i Moss. Blir strøkent. Sukk, har blitt skuffa av dem 2 ganger... Vil ikke ambefalle de. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 slemmestad bil lakk;) i buskerud... han er Veldig flink.. sett mange resultater. ingen sig i min bil, men som sagt. er det synlige dårlig jobb, og du betaler hvitt kan du faktisk klage på jobbe;) så vet du det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Sukk, har blitt skuffa av dem 2 ganger... Vil ikke ambefalle de. Kan du begrunne det litt bedre? De har bla. lakkert Båten i Gjeldsten, osv. Har bare hørt bra om de, og det ser helt proffesjonelt ut alt sammen. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 lakkompaniet og olsen bil lakk.. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 kenneth moen er da flink, vet ikke hvor han jobber... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsche911c2 Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Mener du Olsen Bil lakk i Grimstad? Siter Porsche 911 Carrera 4 - Nybilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Ola's billakkering, Minnesund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddArne Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 en som klarer å lakke uten at det blir sig ja. De går veldi fint de.. Berre at da kan de ofte ende at de ender opp med grove overflater. Viss en lakkerer heile tida skal tenke på at dette aldri må sige, er det berre å finne en ny jobb. Det fungerer ikkje på den måten. En ting er jobber eg gjør for firmaet. De har eksakte leveringstider, og dei bør holdes.. men ikkje problem å ta oppatt deler av jobben om det skulle vise seg at resultate ikkje holder mål. På private jobber tenker eg meir som at dette er bra, men litt meir, so blir de litt bedre... bedre og bedre, heilt til det går til helvete. Grensa mellom fornøyd lakkerer, og at det siger, er veldi liten. Men med ei sprøyte som fungerer (sata 3000) , godt lys, og rikti tempratur, så er det egentli berre å satse hardt med klarlakken.. en anna ting. viss du har råda til mellomsliping av klarlakk, so er det ei investering du ikkje angrer på. og ikkje 5 strøk nei. Nok med 2. Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg