cryshTIC Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Noen som kan hjelpe meg her? Hvor kan jeg sette fra meg min Nissan, å si: Jeg vil ha x antall hk når dere er ferdige å tune bilen, og jeg har et budsjett på 50K? Har sett Bjørstad Bil har dette, men det må da finnes fler?:) Siter Heeej :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Jo, Gjør det selv :) Garret T28BB fra S14, 444cc dyser, Frontmontert intercooler, z32 AFM (luftmendemåler dings), 3" eksos, stage 2/3 chip, Walbro 255Lph bensinpumpe, åpent filter.. Da bør du ha litt power, og fortsatt ikke oversteget 50k om du bestiller dela fra utlandet :) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cryshTIC Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 hehe;) Egentlig er vell dette det enkleste ja, MEN.. Har ikke kunnskap eller overskudd til å gjøre "store" jobber.. Takk for deler jeg kan/bør bruke:) Hvordan sider anbefaler du? Siter Heeej :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 hehe;) Egentlig er vell dette det enkleste ja, MEN.. Har ikke kunnskap eller overskudd til å gjøre "store" jobber..Takk for deler jeg kan/bør bruke:) Hvordan sider anbefaler du? Eksosdeler og intercooler kjøper du fra SS Autochrome/XS power i usa.. Turbo kan du kjøpe brukt.. Det er en lett jobb, morsom og :) så anbefaller jeg http://www.200sx-ogn.org... Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cryshTIC Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Er medlem på http://www.200sx-ogn.org allerede, så egentlig er det vell der jeg bør søke:P :thanks Siter Heeej :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Er medlem på http://www.200sx-ogn.org allerede, så egentlig er det vell der jeg bør søke:P:thanks Det har du helt rett i ;) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cryshTIC Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Et spørsmål til. Hvordan gjøres dette med fortolling? Må vell betale moms og diverse avgifter i alle retninger for å få disse delene inn til Norge.. Da er jeg vell like langt? Siter Heeej :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cryshTIC Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Hvordan gjøres dette med fortolling? Må vell betale moms og diverse avgifter i alle retninger for å få disse delene inn til Norge.. Da er jeg vell like langt? Ps, hva er 240SX, er dette S14a eller? Har ikke helt fått med meg dette Siter Heeej :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Har sveisene og flenser etc på ss autochrome / xspower blitt bra nå eller Mess? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondelond Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Du avtaler som regel med sjappa i ytlandet at de ikke skriver full verdi på pakken. Mange nettbutikker har dette som policy også, at man skriver ned verdien på pakken, men forsikrer for høyere sum, siden varene er _verdt_ mer i norge enn i utlandet. Vips - lite toll. Finfint. Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cryshTIC Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Utmerket:) Er dette en vanlig metode da eller? Så jeg ikke spør hvem som helst å får en god latter i trynet:P hehe Siter Heeej :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Mange som også får sendt delene til ett postkontor i Sverige og drar og henter det selv der. Da blir det plutselig 0 toll og tull:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Har sveisene og flenser etc på ss autochrome / xspower blitt bra nå eller Mess? Hei! Jeg har ikke hatt noen problemer iallfall :) har xspower manifold, og 3" eksos hele veien.. er pent arbeid, spesiellt til den prisen.. Har også FMIC.. Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondelond Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Utmerket:) Er dette en vanlig metode da eller? Så jeg ikke spør hvem som helst å får en god latter i trynet:P hehe Dette er helt vanlig. En del _svære_ firma går ikke med på det, men dette har stort sett vært ved kjøp av andre ting enn bildeler (sko for eksempel, som ikke gjør 200sx'en din raskere). Jeg har bare vært borti et bilfirma som ikke ville skrive ned verdien, men siden det var billig til å begynne med var dette ikke noe problem. Har handlet fra både usa, japan og andre land, samtlige er veldig behjelpelige med dette. Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest SieRRa-rollercam Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 En kompis av meg satte på større turbo,(mener det er overnevnte størrelse)luftmengdemåler fra nissan 300 ,444 dyser,mye kraftigere bensinpumpe, og stage 3 chip ! Bremsa over 300 i motorn ! Men 1800 motor var ikke interesert i dette ,så når man har justerbart turbotrykk (mye vil ha mere) så holder ikke dette på orginalbil ! Tror det kosta ca 30000kr i norge med di delene han brukte ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg