Xtreme220 Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Siter ------------------------ Én gang 4wd, alltid 4wd! ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Sinnsykt råe biler det der, men "desverre" liker jeg den gamle RS4'n bedre. :D Er vel ikke så mange slike her til lands enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigbha Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 har hørt at det er en eldre mann som har en rs4 eller s4 i tromsømen vet ikke halt sikkert!?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xtreme220 Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Vel, hadde fruen pakka den inn og lagt den under juletreet så hadde jeg ikke bytta den inn for å si det sånn! :p Går flere S4'er her.. både nye og gamle.. om det er noen eldre menn som eier noe sånt veit jeg ikke.. Siter ------------------------ Én gang 4wd, alltid 4wd! ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigbha Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 mener det var ny typen rs4 men vet ikke helt sikkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Har sett RS4 sedan her i byen før. Men var jo stilig at Normotor har tatt inn en for kunde da (kjenner igjen plassen på bildet). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xtreme220 Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 kanskje Stig Henriksen som har kjøpt ny vinterbil? Siter ------------------------ Én gang 4wd, alltid 4wd! ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Visstnok en eldre herre som eier den der.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 harry hxxxx som eier denne hvis jeg ikke misforstod helt. er vel ikke så gammel 40++ Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xtreme220 Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 :rs4 ingen vet at Harry er død, men alle vet at Harry er sprø :partyon: Siter ------------------------ Én gang 4wd, alltid 4wd! ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg