Kim-s Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 bilen min ble stjålet en gang i sommer, da hadde jeg to saga forsterkere på pioneer høytalere og en jbl basskasse. var kjempefornøyd med det oppsettet, kraftig behagelig bass. fikk tak i et likt element i en litt større kasse, denne kassen er optimal til elementet. (husker ikke navnet på elementet i farta) kjøpte saga forsterkere igjen, og trodde dette skulle bli bra, koblet det sammen og satt på musikken.. bassen er kraftig og høy, men den henger igjen, og det er ikke noe "punch" i den, bare romling. Måtte bytte batteri etter at bilen ble stjålet, så jeg kjøpte et på bilxtra. kan dette være grunnen til så treg bass? kan for tynne høytalerkabler til basskassen ha noe å si? vil en kondensator hjelpe? også en ting til, frontsettet mitt. (peerless resolution 6) spiller bra, men jeg føler at bassen forsvinner inn i døra, har putta inn litt dempevatt bak dørtrekket, og elementet. har jeg puttet i for lite, eller burde jeg gjøre noe annet? Håper noen kan svare meg, og beklager eventuelle skrivefeil, da jeg er veldig trøtt for øyeblikket.. Mvh Kim-Steinar Siter Bitchen til Onesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Fasefeil? er verdt et forsøk hvertfall... bytt om + og -... Å dempe døra kan være en mulighet for at lyden ikke skal forsvinne inn, men da med dempematter, ikke vatt... men dette kan en av de med peil her hjelpe med ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 prøv å fyll opp kassen og se om det hjelper. prøv også å endre på fasen og se hvordan det blir. eventuelt flytt litt om på kassen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg