tonih Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 hei.har fått ulyd i min 92 mod 100 avant.2,6.skal prøve og forklare, det høres ut som i fronten på motor,skarp kakling, kommer på 3000 omdr. hvis jeg ruser rolig opp dit,hvis jeg ruser opp skikkelig ingen ulåt,snodig. motor går perfekt ellers. er det noen som har vært borti dette før? håper på svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 om lyden kommer fra vannpumpa eller fra servopumpa, bruk en lang skrutrekker og lytt.... Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 ok takker skal sjekke litt i morgen, virker som lyden kommer da det er liten belastning på motor,lurte på om det kansje kunne være en aksel til olje pumpe eller noe lingnene,men har ikke vært borti disse motorene før så er litt usikker på om det er noe slik på de,men som sagt skal sjekke litt i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 skjekket opp litt i dag,virker som om lyden kommer bak(rundt)v vannpumpa,tok av reim så det er ikke fra servo,kan være vannpumpe da men er veldig usikker,har vært borti mye def vannp oppigjennom åra men den lyden er ukjent,men som jeg har sagt har aldri vært borti disse motorene før.skal også sjekke oljetrykk for og være sikker,oljelampa ser ut til og virke normalt men for og eliminere bort ting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 tror jeg har funnet ut av at det er oljepuma mi som det låter i for olje trykket er ganske dårlig, er vel kansje noe repsett og få kjøpt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amazonracer Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Tror ikke det er rep.sett å få tak til oljepumpa. Ny koster ca 4000,- hos møller, og det er en drøy jobb da pumpa sitter "tundt" veiva etter hva jeg skjønte. Siter Amazon 65 Audi 90 2,3 20v Q Audi 100 2,6 V6 Q Golf Syncro 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 jeg tok av fremmere del av bunnpanne og fant et liten bit fra et lager der. ser for meg masse jobb ja,får påøve og ta av hele bunnpanna og få et bedre overblikk.huff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg