Krazy3en Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hallo gutter og jenter. Jeg er besøkende fra Bergen og er på jobb på brakerøya. McDonalds på torget dere henger med? Kjipt det ikke er treff imorgen da. Hadde vært kult å sett hvilke VAG som trives gatelangs her i Drammen. Sitter på Rica nå med utsikt mot Teatercafèen og det cruiser nå en råner forbi her i ny og ne. Satser på eg e her neste tirsdagen det er treff her da, så stikker jeg innom. Noen her som pleier å være der hver gang det er treff? Noen eg kan hilse på. Er desverre uten bilen min her nede, men ingenting er så gøy som å se på andre sine biler :) Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Hallo gutter og jenter.Jeg er besøkende fra Bergen og er på jobb på brakerøya. McDonalds på torget dere henger med? Kjipt det ikke er treff imorgen da. Hadde vært kult å sett hvilke VAG som trives gatelangs her i Drammen. Sitter på Rica nå med utsikt mot Teatercafèen og det cruiser nå en råner forbi her i ny og ne. Satser på eg e her neste tirsdagen det er treff her da, så stikker jeg innom. Noen her som pleier å være der hver gang det er treff? Noen eg kan hilse på. Er desverre uten bilen min her nede, men ingenting er så gøy som å se på andre sine biler :) Det er altså McDonalds på Åssiden, eller også da ved Meny Åssiden. Starter kl 19:30 og varer som regel noen timer ;) morro å se denne gamle tråden våkne igjen etter så mange... år til og med... Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zumman Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 jeg kan komme om et år eller no :) bilen min er ikke mye og visefram enda, for og si det sånn ;) hehe :) men planene er lagt! :D Siter 95mod Audi s6 2.2t 85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Det er altså McDonalds på Åssiden, eller også da ved Meny Åssiden. Starter kl 19:30 og varer som regel noen timer ;) morro å se denne gamle tråden våkne igjen etter så mange... år til og med... ...Velge mellom Cæsar og VWAudi-treff??? :scared Kan bli vanskelig :hammer Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 ...Velge mellom Cæsar og VWAudi-treff??? :scared Kan bli vanskelig :hammer Altså... du kan jo se Cæsar og så komme, men forvent deg å bli mobba :P he he.. nei jeg er vel sjelden å se før rundt 8 selv jeg så. alltid litt forsinka til alt jeg. Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Altså... du kan jo se Cæsar og så komme, men forvent deg å bli mobba :P he he.. nei jeg er vel sjelden å se før rundt 8 selv jeg så. alltid litt forsinka til alt jeg. ...skal tenke på det :wonder Mulig jeg får med meg ei veninne og tar turen fra det kalde vest... Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Hva med skjerm med tv-mottaker i bilen? :D Bli treffets helt - ta med Cæsar! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Hva med skjerm med tv-mottaker i bilen? :DBli treffets helt - ta med Cæsar! Det var noe å tenke på!!! kiddie Det får bli et senere prosjekt :) Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Ellers har dem TV på Mc'ern kanskje... husker ikke helt, ble stående ute å prate med folka ute. Hvem er forresten med på biltreff for å se på TV? Og Cæsar går vel i reprise dagen etter uansett :P Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Ellers har dem TV på Mc'ern kanskje... husker ikke helt, ble stående ute å prate med folka ute. Hvem er forresten med på biltreff for å se på TV? Var egentlig ment som en ironisk spøk ;) Cæsar går vel i reprise dagen etter uansett :P Stemmer det kiddie Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg