kleiven Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Kan stemme godt at fangeren festes her også, for den er helt løs på denne siden nå, men dette forstod jeg ikke helt, må jeg av med fangeren og feste botene igjenom den og bærebrua?? hmm, jeg mener att de 2 boltene på hver sin side av den lille holder både fangern å brua. Du kommer til de 2 boltene fra under, viss du ser i fangern din så er det ett lite lokk på en måte, ta ut den får å komme til den ytterste, den innerste tar du fint. Kanskje du må jekke opp bilen, kommer ann på hvor mye du har senka det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merce300 Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Må nok det. Traversen sitter vel i to store og en liten på hver side, og det er de store fangern sitter i. den midterste lille drittskruen er vel bare for at ikke motorn skal dette ned hvis du tar av fangern? eller driver jeg med vranglære? Kjørte også uten de to store skruene en gang, og da datt motorn ned:P Ok, må prøve meg fram å se. Bestillte nye bolter og skruer på møller idag som kommer imorgen, håper det ordner seg da, for jeg skal på hyttetur på levanger til helga, hadde sett fram til å kjøre Golf dit. Siter -Mercedes E320 Coupe `94 (Prosjekt/Bruksbil) -Mercedes 200D Sedan `91 (Bruksbil) -Mercedes E200 Sedan `93 (Delebil) -Mercedes 300D Sedan `76 (Prosjekt) -Mercedes 300DT Wagon `83 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merce300 Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Da var det gjort, fikk feil muttre av møller, men fant noen som passet liggende i kjelleren.. Så da blir det ut å cruise gata igjen :D Siter -Mercedes E320 Coupe `94 (Prosjekt/Bruksbil) -Mercedes 200D Sedan `91 (Bruksbil) -Mercedes E200 Sedan `93 (Delebil) -Mercedes 300D Sedan `76 (Prosjekt) -Mercedes 300DT Wagon `83 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Hei Lekker bil! Hadde 2`er prosjekt en gang jeg og, men penga tok slutt:P Intressert i noen fete rød/hvite chrystalBAKlykte til kjerra di? Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vablez Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Blir det lagt opp til ortentlig anlegg i dag i motsettning t fjøs-mekken som var der fra før? Siter - 99 John Deere 6210 Premium (Bruksbil) - 96 Aprilia RS - 68 Volvo 144 (Oppusingsprosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merce300 Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Hei Lekker bil! Hadde 2`er prosjekt en gang jeg og, men penga tok slutt:P Intressert i noen fete rød/hvite chrystalBAKlykte til kjerra di? Kansje det... Har du noen bilder jeg kan se på når jeg bestemmer meg da? Syns egentlig lyktene som sitter på nå er ganske fete, da de passer med blinkere osv. Siter -Mercedes E320 Coupe `94 (Prosjekt/Bruksbil) -Mercedes 200D Sedan `91 (Bruksbil) -Mercedes E200 Sedan `93 (Delebil) -Mercedes 300D Sedan `76 (Prosjekt) -Mercedes 300DT Wagon `83 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merce300 Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Blir d lagt opp t ortentli anlægg i dag i motsættning t fjøs-mekken som va dær fra før? Kan itj du kom t mæ no da, så kan vi flytt over kabla fra merca t golfen å ordne litt orntli baki der?? Siter -Mercedes E320 Coupe `94 (Prosjekt/Bruksbil) -Mercedes 200D Sedan `91 (Bruksbil) -Mercedes E200 Sedan `93 (Delebil) -Mercedes 300D Sedan `76 (Prosjekt) -Mercedes 300DT Wagon `83 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vablez Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Kan itj du kom t mæ no da, så kan vi flytt over kabla fra merca t golfen å ordne litt orntli baki der?? Kommer vel en tur etter jeg har snekret henger da. Siter - 99 John Deere 6210 Premium (Bruksbil) - 96 Aprilia RS - 68 Volvo 144 (Oppusingsprosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vablez Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Gratulerer med at du fant et ryggekamera i bilen i går men kansje du skulle oppdaget det litt før? :wonder: Siter - 99 John Deere 6210 Premium (Bruksbil) - 96 Aprilia RS - 68 Volvo 144 (Oppusingsprosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merce300 Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Gratulere me at du fant et ryggekamera i bila i går mn kansje du skulla ha sjedd d før! :wonder: Ja, burde kansje det... Så da blir det bare å gå til annskaffelse av skjerm og koble opp... hehe Siter -Mercedes E320 Coupe `94 (Prosjekt/Bruksbil) -Mercedes 200D Sedan `91 (Bruksbil) -Mercedes E200 Sedan `93 (Delebil) -Mercedes 300D Sedan `76 (Prosjekt) -Mercedes 300DT Wagon `83 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 nice bil! henta du den på frøya eller nå i den duren? mene æ har sjedd den på autodb.no! stemme det eller e æ på bær tur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 send ut nå bilda av interiøret å da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merce300 Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 nice bil! henta du den på frøya eller nå i den duren? mene æ har sjedd den på autodb.no! stemme det eller e æ på bær tur? Jeg kjøpte den av en jag kjenner, men han som han kjøpte den av hentet den fra frøya... Så stemmer det du sier her ja... Å den lå ut for salg på autodb.no Så du er nok ikke på bærtur nei... Interiør bilder kommer ettervært Siter -Mercedes E320 Coupe `94 (Prosjekt/Bruksbil) -Mercedes 200D Sedan `91 (Bruksbil) -Mercedes E200 Sedan `93 (Delebil) -Mercedes 300D Sedan `76 (Prosjekt) -Mercedes 300DT Wagon `83 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 hei! så deg på Shell Bil by'n i går (fredag), og jeg lurer på hvordan fram fanger du har. satt i bila og drøftet, men ble ikke enige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vablez Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 hei! så deg på Shell Bil by'n i går (fredag)' date=' og jeg lurer på hvordan fram fanger du har. satt i bila og drøftet, men ble ikke enige![/quote'] Det er en RS4 fanger med cat-killer påmontert Siter - 99 John Deere 6210 Premium (Bruksbil) - 96 Aprilia RS - 68 Volvo 144 (Oppusingsprosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg