tomma525 Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Hei. Jeg har en 2.0 dohc motor i min sierra som nekter å fyre når den er kald. Jeg må ha på en masse startgass for å få den i gang. Men når den er varm starter den lett. Noen som aner hva dette er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 temperatur føler for motorstyringa.. ganske sikkert.. men kan jo være noe annet også.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomma525 Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 temperatur føler for motorstyringa.. ganske sikkert.. men kan jo være noe annet også.. Og det er den som sitter forann rett under fordelerlokket sånn ca.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 usikker.. men hør på ford... eller med mondeo på forumet her.. han vet.. skrudd lite på dohc motorene jeg. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomma525 Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Ahh... mange takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg