kimjorgen Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Veldig i tvil her, skal kjøpe meg en bil, har dratt valget litt imot audi s6 og mazda 323gt-r. Greier liksom ikke helt å bestemme meg, fortsatt ikke bankers at det blir en av de. Men synes de virker som greie kandidater begge to. Noen som har noen gode forslag og komme med? Gjerne +/- på hvorfor jeg bør velge den ene og ikke den andre, men også kom med forslag til andre bilmerker i samme prisklasse som kan være verdt en titt. Men ikke la det skli ut helt, skal verken ha en superbil, eller en gammel konebil. Sprek "ok" bil til <- 130 000kr. Siter 92 Mazda 323 GTR - 310bhp @ 1.3bar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Volvo S40 T4 f.eks.:) 850 T5-R vist du finner, eller bare T5.. Masse vanlige biler med fine motorer.. Golf IV Gti.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjorgen Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Volvo S40 T4 f.eks.:) 850 T5-R vist du finner, eller bare T5.. Masse vanlige biler med fine motorer.. Golf IV Gti.... Takk for forslaget, men kunne tenkt meg noe med et litt mer sportslig preg:) Siter 92 Mazda 323 GTR - 310bhp @ 1.3bar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Toyota MR2? Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 ford sierra coshworth? Siter Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 ta no vag i alle fall :D Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Honda Prelude 2.2 VTEC eller Toyota Celica GT4!:D En av de er jeg ute etter for tiden! Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Kjøp Mazda 323 GTR. Tror ikke du vil angre. Ta en titt på http://www.mazda-ogn.org/forum og les på prosjekt forumene. Kjempe artige biler, og sjelden (virker ikke slik fortiden, da det er usannsynlig mange tilsalgs) Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calli-Turbo Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 er vel en grunn til at alle vil bli kvitt dem..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Hadde uten tvil gått for Cosworth, og i den prisklassen finner du gjerne cossier med 350-400 gamp. Meeen, er du ute etter en sporty look, tror jeg denne vil falle i smak? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1280062 Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 ta no vag i alle fall :D Audi S4 hadde stått høyt på listen min i den prisklassen ihvertfall.. :D Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1280062 Denne hadde jeg gått for og, god sprek motor, bra kvalitet og 4-hjulsstyring:) Vurderte en slik en selv og.. Stort styling potensiale:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 ford cosworth,calibra 4*4 turbo,toyota mr2 med litt snacks,eller en bmw til den prisen med litt power calibra turbo er jo konge bil:D... men skal du ha det så må du få med et sveiseapparat på kjøpet, så du kan sveise rust Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Hadde uten tvil gått for Cosworth, og i den prisklassen finner du gjerne cossier med 350-400 gamp. Meeen, er du ute etter en sporty look, tror jeg denne vil falle i smak? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1280062 Sporty look kanskje, men der stopper det også. Automatgir :) ford cosworth,calibra 4*4 turbo,toyota mr2 med litt snacks,eller en bmw til den prisen med litt power calibra turbo er jo konge bil... men skal du ha det så må du få med et sveiseapparat på kjøpet, så du kan sveise rust og ett par fordelingskasser.. Også ser de ikke ut i måneskinn, men det er en annen sak Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Audi s2 eller ur quattro, sportslige biler som faktisk ser fine ut Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg