Plastic Racer Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Haha.. Du ser de røde kantene.. :P Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 fy faen så tragisk! Har dere ikke noe annet å gjøre enn å sitte her å skrive dritt om noen andre som bare prøver å få litt oppmerksomhet? Er greit att dere sier det som det er, att det ikke er bra å stjele! Men trenger jo ikke ta helt av! Går vel ann å heller tenke att dette var latterlig å drite i å skrive det! Trur ham\dem har skjønt åssen det ligger ann nå!! Mvh Meg Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Peety skrev: fy faen så tragisk! Har dere ikke noe annet å gjøre enn å sitte her å skrive dritt om noen andre som bare prøver å få litt oppmerksomhet? Er greit att dere sier det som det er, att det ikke er bra å stjele! Men trenger jo ikke ta helt av! Går vel ann å heller tenke att dette var latterlig å drite i å skrive det! Trur ham\dem har skjønt åssen det ligger ann nå!! Mvh Meg Og hvem er du da? Søstra hans? :p Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Hva får deg til å tru det? Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 alle er så store i kjeften inne her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Faen for en Retard Post! Kan dere ikke bare stoppe å kommentere nå? tror han har skjønt pointet. Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power-Hand Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Fan ass, mye oppstyr ! Oppmerksomhet = S , Øving lille gutt ! Uffh.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 hva er det som er så galt? :P han fant et bilde som han sikkert synes var kult, så skifta han farge på det... ? KAPP AV HANDA PÅ'N.... raringer Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 :shake idioter Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Syns endel av dere burde komme med en unskyldning til gutten. Det er snakk om en 12år gammel gutt dette her. Kan ikke forlange at han skal kjenne til den hemmelige "photoshop-æreskoden" eller hva faen dere lever etter her inne. Skulle tro det var snakk om drap. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Enig med deg Nismo.. kom me en unskyldinger.. å hjälp den stakkars gutten istede... ge han tips :) Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 tips? ikke stjel fra andre:D Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Spiritus Sancti skrev: tips? ikke stjel fra andre:D hehe... :op: :thumb Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 i denne tråden er det en stakkar 12 åring og en hel haug med idioter! Noen av dere er så tøffe over tastaturet! Tviler på at mange av dere hadde klart å vært så ekkel som dere er med denne guttungen om dere sto rett forran han! Tenk dere litt om før dere tar så sterkt i! 12 åringen har Mest sansynlig blitt oppriktig lei seg etter denne tråden! Jeg veit vi kan slenge spydige komentarer litt fram å tilbake! å det hører til bilmiljøet. Men ikke vær en drittsekk mot denne guttn! Peace Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hildegard Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Jeg har ingen ting å si jeg...... Men jeg er spesielt lei meg på grunn av disse, Spiritus Sancti og Ovlov86! Tusen Takk til dere......... :(:( Siter Audi A6 1.8 Turbo S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg