Gå til innhold

Suzuki Swift

Ranger emnet


hildegard

Anbefalte innlegg

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe... vi er brødre, og jeg gadd bare ikk å lage to brukere på photobucket! Men jeg er enig om den lame&shame tingen! La saken ligge da! Han er bare 12, og jg 15! trenger ikke klikke helt på stakkaren! han er blitt lei seg og! HAn har jo ikke stjelt fra en av bilene deres! han ville bare vite om den beli kul eller ikke! Som sagt på Audi q7 tråden min, så har jeg stor respekt for de andre modderne her! dere er gode! Bruttern måtte gjøre noe for å komme på deres nivå! enkelt & greit! =)

PHOTOSHOP VETERAN

http://www.takinkroop.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruttern måtte gjøre noe for å komme på deres nivå! enkelt & greit! =)

 

 

Hvordan i all verden har vi kommet opp på "vårt" nivå?Øving?Øving?Eller kanskje øving? :)

 

Man blir ikke god av å skamsenke og fargelegge en ferdigfiksa mod,man blir god av å misslykkes,gjør man en ting feil,så skjer det neppe igjen.

 

Jeg syns vi kan la denne saken ligge,og la stakkaren fortsette å øve seg på originalbilder ;)

 

Lykke til :)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men man må jo få respons på hva man har gjort for å få forbedret eventuelle feil og mangler. Det er mange som ikke gidder å skrive om bilene mine, fordi jeg bare er en liten guttunge på 15... derfor! Men du har et poeng der, det er mer enkelt å godta/forstå at en 12 åring har laget dritt enn at en 26 åring har gjort det. Alt er min feil, så ikke hakk på hildegard!

PHOTOSHOP VETERAN

http://www.takinkroop.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men man må jo få respons på hva man har gjort for å få forbedret eventuelle feil og mangler. Det er mange som ikke gidder å skrive om bilene mine, fordi jeg bare er en liten guttunge på 15... derfor! Men du har et poeng der, det er mer enkelt å godta/forstå at en 12 åring har laget dritt enn at en 26 åring har gjort det. Alt er min feil, så ikke hakk på hildegard!

 

 

Får du ikke feedback, så får du ikke feedback, enkelt og greit. Dette skjer uansett alder. Jeg får heller ikke så mye feedback på mine, men maser ikke, stjeler ikke uansett. Ellers er ikke Bilforumet.net det eneste forumet med photoshopforum, det finnes også forums dedikert til nettopp photoshop.

 

-

Devil

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår